Ga naar inhoud

diablo2


Aanbevolen berichten

[quote:1dbcd6b603] Op 26-02-2002 15:11, schreef Orpheus: Ik zit al een hele tijd rond te lopen met een "Wirt's leg" of zoiets. Heb ik het ergens voor nodig ofzo, Je krijgt dat ding al in act1 en dan neemt het alleen maar plaats in. Kan ik het weggooien ofzo? :???: [/quote:1dbcd6b603] Je kunt het gewoon weggooien, maar als je het bewaart, totdat je Diablo hebt verslagen, dus als je Act IV afgerond hebt (als je LoD hebt, Act V).. Dan ga je terug naar Act I (via de waypoints indien nodig) En als je dan in het "Rogues Camp" bent, doe je Wirt's Leg en een Tome of Town Portal in je Horadric Cube en druk je op de Transform knop... Dan opent zich een portal naar een geheim Cowlevel.. Heel erg leuk om te doen, maar je moet wel oppassen, ze zijn niet gemakkelijk.. (Voor een gevorderde gamer als ik wel, ik heb ze inmiddels door :grin: :grin: )
Link naar reactie
[quote:41506b682f] Op 05-03-2002 14:48, schreef Orpheus: Die koeien hé... Het zijn er behoorlijk een hoop vindjeniet? Gebeurt er trouwens iets als je ze allemaal "te grazen" hebt genomen? :smile: En oh ja, hoe wist je eigenlijk van dat level van een site ofzo (welke), of speel je gewoon (te?) veel? [/quote:41506b682f] Het zijn er idd een hoop.. Er gebeurt niets speciaals als je ze allemaal dood hebt, je hebt wel een hoop experience meer en misschien nog wat bruikbare items :grin: Ik speel het ook heeeel erg veel. Ik wist ook dat er een geheim level was, maar in het begin wist ik ook niet hoe... Totdat ik op de site http://www.battle.net/diablo2exp terechtkwam, die site heeft alle info over Diablo II, eigenlijk LoD, maar de formules kun je ook zonder LoD gebruiken.. Je klikt dan verder naar items, en dan kun je ergens de Horadric Cube vinden... Dan kun je ook naar de formules.. En als je LoD ook hebt, kun je ook info vinden over de Runes, en Rune Words..... En natuurlijk alle andere info..... :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...