Ga naar inhoud

The " Warcraft III: Reign of Chaos " Topic (Beta Test en wat


Aanbevolen berichten

Warcraft III: Reign of Chaos. Overal lees je er wel wat over in bladen op sites en in forums. Blizzard lanceerde onlangs de langverwachte BETA Test. Hoe zit dit nu eigenlijk met die BETA Tests, is dit alleen voor Amerikanen en de Gamesjournalisten of hadden wij hier ook voor in kunnen schrijven? Wat vinden we verder van het spel? Mij lijkt het een geweldige ervaring qua gameplay, met vooral de helden en verschillende rassen als sterk element. Hoe vinden we de graphics? En verder alles wat je wil weten of melden over Warcraft III: Reign of Chaos. [ Dit Bericht is bewerkt door: The One op 2002-02-25 00:45 ]
Link naar reactie
Hoi, Het lijkt mij een geweldig spel. Zeker vanwege de voorgangers, Wacraft I en II... En ook Diablo II (ook van Blizzard) was een goed spel. Het leuke van Warcraft vond ik altijd de goede graphics, en de humor die erin zat (de stemmen/geluiden). Klik maar eens langere tijd op een unit... "I can see my house" om maar eens wat te noemen. Ik heb de screenshots gezien op de website, en het ziet er goed uit vind ik. Wel heel anders dan de voorgaande versies, want nu is het 3d... Alleen de systeemeisen baren mij zorgen. Op de website hebben ze het erover dat het een PIII 400, 64 mb ram en een 3d videokaart is. Ik heb een PII 350 @402, 192 mb ram een een V550 8mb. Dat gaat krap worden. Het zal wel draaien, maar of het van harte is...??? Groetjes, Ed
Link naar reactie
[quote:1dd2896d87] Op 25-02-2002 0:44, schreef The One: Warcraft III: Reign of Chaos. Overal lees je er wel wat over in bladen op sites en in forums. Blizzard lanceerde onlangs de langverwachte BETA Test. Hoe zit dit nu eigenlijk met die BETA Tests, is dit alleen voor Amerikanen en de Gamesjournalisten of hadden wij hier ook voor in kunnen schrijven? ... [/quote:1dd2896d87] Waarschijnlijk wel, maar meestal weten de Amerikanen het veel eerder en ze zijn met zo veel meer ... dat je zo goed als geen kans maakt tegen de tijd dat het hier bekend wordt (als het al zo is). Bovendien zal zoiets al gauw een paar honderd Mb groot zijn ... btw : ik heb gehoord dat er al enige *beep* figuren de W3-beta op warez-site(s?) hebben aangeboden ... :sad: Die beta-testers van tegenwoordig zijn dus ook niet meer te vertrouwen :sad:
Link naar reactie
[quote:a573251de6]Bovendien zal zoiets al gauw een paar honderd Mb groot zijn ... [/quote:a573251de6] Dat valt gelukkig mee hoor. Het is idd wel groot denk ik, maar ik las op de site van Blizzard dat ze de Beta's naar de testers verstuurden (per post/koeriersdienst). Is idd een naaistreek om die beta online te zetten. Zouden ze eigenlijk een unieke code in moeten bouwen, zodat ze weten van wie het afkomt. En dan aanpakken die kl**tzak :grin: Groetjes, Ed
Link naar reactie
Ik heb de opgang van Warcraft III al behoorlijk lang gevolgd (tot begin dit jaar) en mij lijkt het echt een geweldig spel... De graphics zijn super en de stemmen enzo zijn ook heel mooi.. Ik heb verschillende trailers en losse filmpjes gezien, en ook vele screenshots, en als je alles bij elkaar ziet... Wow !!! Ik kan bijna niet wachten tot het uitkomt..
Link naar reactie
Ik vond Warcraft 1 en 2 en starcraft pareltjes van games die bijna nooit zijn geevenaard qua spel kwaliteit. ik kijk dan ook erg uit naar warcraft 3. op [url=http://www.spelletjesgarnaal.be/shrimptv/kickstart/index.html#30244]deze site[/url] hebben onze zuiderburen een Beta test gedaan van Warcraft 3. Het filmpje is met Vlaams commentaar en is 25MB (16 minuten lang) en erg itteressant om ff te bekijken.
Link naar reactie
[quote:713a95deac] Op 25-02-2002 14:16, schreef Eddey: Hoi, Trailers/filmpjes heb ik niet gezien (niet zo'n zin om te downen met een 56k6 modem :grin: ). De release heeft wel lang geduurd he? Warcraft III komt in ieder geval dit voorjaar uit. In de eerste berichten had Blizzard het dacht ik over het voorjaar van 2001... :smile: Groetjes, Ed [/quote:713a95deac] Nou, ik heb al verschillende trailers gezien (volgens mij allemaal), en ik heb ze ook moeten downloaden met een 56 kbs modempje... Ik kan je vertellen dat dat lang duurt :smile: Maar het resultaat is het wel waard!!! En het zou eigenlijk dit voorjaar uitkomen, maar ik verwacht dat het pas in de zomer uitkomt.... Jammer dat het zo lang duurt, maar dat wil meestal wel zeggen dat het superdeluxe mooi word.. Maar dat zijn we wel gewend van Blizzard :grin:
Link naar reactie
[quote:22f653c259] Op 04-03-2002 9:28, schreef Stranded: Diablo II is een van de mooiste spellen ooit gemaakt en ook Warcraft 1 en 2 zijn klassiekers. Dan hebben we nog Starcraft om het succes compleet te maken. Ik verwacht dat Warcraft 3 ook weer een schitterend spel gaat worden, want zeg nou zelf, welk spel van Blizzard was geen schitterend spel? [/quote:22f653c259] Om een lijstje te noemen : - Warcraft 1 & 2 - Diablo 1 & 2, Diablo LOD - Starcraft ... D2 was in het begin leuk, maar als je het spel kunt samenvatten als : [quote:22f653c259] *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* etc. [/quote:22f653c259] dan vergaat mij de zin om het uit te spelen ... om over het multiplayer-deel (of zal ik zeggen het 'chat-programma' ?) maar te zwijgen. :sad:
Link naar reactie
[quote:b59cd54dc4] Op 04-03-2002 14:40, schreef JaFO: [quote:b59cd54dc4] Op 04-03-2002 9:28, schreef Stranded: Diablo II is een van de mooiste spellen ooit gemaakt en ook Warcraft 1 en 2 zijn klassiekers. Dan hebben we nog Starcraft om het succes compleet te maken. Ik verwacht dat Warcraft 3 ook weer een schitterend spel gaat worden, want zeg nou zelf, welk spel van Blizzard was geen schitterend spel? [/quote:b59cd54dc4] Om een lijstje te noemen : - Warcraft 1 & 2 - Diablo 1 & 2, Diablo LOD - Starcraft ... D2 was in het begin leuk, maar als je het spel kunt samenvatten als : [quote:b59cd54dc4] *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* etc. [/quote:b59cd54dc4] dan vergaat mij de zin om het uit te spelen ... om over het multiplayer-deel (of zal ik zeggen het 'chat-programma' ?) maar te zwijgen. :sad: [/quote:b59cd54dc4] Hier verschillen we dus behoorlijk van mening.. Want ik vind dus ook dat alle games van Blizzard gewoon de beste zijn, geen discussie mogelijk.. Je mag best vinden dat ze waardeloos zijn, maar ik vind ze geweldig... Enne, dat klik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klikklik klik klik vind je ook terug in UT e.d. Maar om ff bij WarIII te blijven, het word een te gek spel...!!!!! :grin:
Link naar reactie
Ik heb een tijd terug op een website van een bedrijf wat dit soort spellen verkoopt (ik weet alleen de naam niet, of de url), de release date zien staan. Dat zou ergens in het voorjaar worden. Het zal er vanaf hangen hoe het met het beta-testen verloopt. Ze moeten natuurlijk door alle opmerkingen enzo heenwerken en eventuele aanpassingen doen... Ik hoop in ieder geval dat 'ie idd in het voorjaar komt. Groetjes, Ed
Link naar reactie
[quote:9fe6dc225b] Op 05-03-2002 0:40, schreef The One: Zag vandaag bij een grote gameshop voorinschrijvinskaarten (reservering)... en jawel ook een daarbij behorende display. Dan moet ie al redlijk snel gereleased worden!! :grin: [/quote:9fe6dc225b] Ik hoop dat ze zich vooral niet laten opjagen door de lui van marketing (zoals dat bij C&C:Renegade van Westwood gebeurd is ...)
Link naar reactie
[quote:303774bcb6] Op 09-03-2002 1:08, schreef JaFO: [quote:303774bcb6] Op 05-03-2002 0:40, schreef The One: Zag vandaag bij een grote gameshop voorinschrijvinskaarten (reservering)... en jawel ook een daarbij behorende display. Dan moet ie al redlijk snel gereleased worden!! :grin: [/quote:303774bcb6] Ik hoop dat ze zich vooral niet laten opjagen door de lui van marketing (zoals dat bij C&C:Renegade van Westwood gebeurd is ...) [/quote:303774bcb6] Blizzard kennende doen ze dat echt niet.. Ze zorgen er altijd wel voor dat het een geweldig goed spel wordt, al duurt het dan wat langer..........
Link naar reactie
[quote:8526a96d0a] Op 09-03-2002 1:08, schreef JaFO: [quote:8526a96d0a] Op 05-03-2002 0:40, schreef The One: Zag vandaag bij een grote gameshop voorinschrijvinskaarten (reservering)... en jawel ook een daarbij behorende display. Dan moet ie al redlijk snel gereleased worden!! :grin: [/quote:8526a96d0a] Ik hoop dat ze zich vooral niet laten opjagen door de lui van marketing (zoals dat bij C&C:Renegade van Westwood gebeurd is ...) [/quote:8526a96d0a] Ik hoop ook dat ze er geen haast werk van maken (ze staan er gelukkig niet om bekend). Maar ik las op een website een interview met de ontwerper en die zei dat Blizzard nu bezig was met het maken van de singleplayer missions. Hopen maar dat die singleplayer geen ondergeschoven kindje wordt, want hij had het namelijk al over een release in Juni. Hoe kunnen ze nu een uitdagende single player maken in 2,5 maand? En dat voor al die rassen. Nou ja hopen maar dat het uiteindelijk allemaal TOP is :grin: _________________ The one and only fox!!! [ Dit Bericht is bewerkt door: The One op 2002-03-14 15:46 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...