Ga naar inhoud

WOW, ik zit gewoon vast in MoHaa.....


Aanbevolen berichten

Ik heb het al een aantal keren geprobeert, maar op ohama beach moet je oversteken van bunker naar bunker tussen een aantal mijnen door. Nu heb ik zoon beetje iedere route geprobeert, maar ik kom er niet doorheen.... ik schier eerste dat ventje achter dat schietding dood, dan ga ik rennen en rennen en rennen en opeens vlieg ik door de lucht??? Kan iemand me ff helpen?
Link naar reactie
je moet van kuil naar kuil. in de eerste kuil ligt een sniper, dan knal je die twee mitrailleerders neer, het duurt even voordat hun vervangers er zijn. Daar ga je niet op zitten wachten, maar je rent naar die kuil rechts voor je. nu knal je de nieuwe bemanning van die mitrailleursnesten weer neer, en ren je naar die kuil rechts achter je. vandaar doe je hetzelfde en ga je naar de loopgraaf. niet door mijnenveldjes gaan dus. dat is eigenlijk de truc, dan blijft er maar een route over. er staan bordjes bij dus, je kan ze herkennen.
Link naar reactie
Als je voor de eerste staat zie je toch allemaal van die kuilen. Je moet eerst naar de eerste kuil gaan. Daar ligt een Sniper Rifle, pak die. Vanuit die kuil schiet je met die Sniper Rifle de schutters dood. Ga dan naar de tweede kuil en herhaal wat je eerst deed(schutter doodschieten). Ga dan naar de derde kuil en schiet die schutters weer dood. Ren dan naar die gangen in de grond en dan ben je veilig. Pas wel op, want als je eenmaal de bunker binnenkomt staat er weer een Duitser met zo'n zwaar machinegeweer op je te wachten.
Link naar reactie
Als je voor de eerste staat zie je toch allemaal van die kuilen. Je moet eerst naar de eerste kuil gaan. Daar ligt een Sniper Rifle, pak die. Vanuit die kuil schiet je met die Sniper Rifle de schutters dood. Ga dan naar de tweede kuil en herhaal wat je eerst deed(schutter doodschieten). Ga dan naar de derde kuil en schiet die schutters weer dood. Ren dan naar die gangen in de grond en dan ben je veilig. Pas wel op, want als je eenmaal de bunker binnenkomt staat er weer een Duitser met zo'n zwaar machinegeweer op je te wachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...