Ga naar inhoud

Eperor en Windows XP


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort het spel Emperor: battle for dune en draai dit onder XP...maar wat erg irritant is is dat het spel zo traag is op het moment dat er eneige actie op het scherm is weet iemand waar dat aan kan liggen...de systeemspecificaties daar voldoe ik ruim aan met mijn: P3 866, 512 MB ram, 32 mb geforce2 GTS, 40x DVD-drive (vereisten P2 400, 64 MB ram, 16 MB direct 3D, 4x cd-rom) Waarom haperd dit spel dan zo? Greetz, Edge
Link naar reactie
[quote:702b1d5aec] Op 20-02-2002 14:19, schreef Edge: Ja er draaien nog programma's als msn, zone alarm en mijn virusscanner...maar die draaien in principe braaf op de achtergrond en in ander spellen (fifa 2002 b.v.) heb ik hier geen last van... Greetz, Edge [/quote:702b1d5aec] Wat voor het ene spel geldt geldt niet voor een ander. Ik speel altijd games met zo min mogelijk troep op de achtergrond en net wat BA zegt probeer het ook eens op een lagere resolutie
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Mijn favoriete spel Emperor: battle for dune !! Zelfs op mijn "langzame PC" draait het als het heel erg druk wordt een beetje schoksgewijs. Een Pentium 3 en een GeForce 2 is een beetje langzaam voor dit spel. Draai eens op 800x600 en zet alles op laag. Mijn systeem is: Pentium 4 1500MHz, 512 MB RIMM, GeForce 4 Ti4200 XP en speel Emperor: battle for dune op 1024x768,32 4xFSAA, 16x anisotropic (moeilijk woord) filtering. Heel veel in performance kun je winnen door multi texturing uit te zetten. Zelfs op mijn PC scheeld dit enorm :o
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hi Net als de anderen zeg ik ook...: Doe eens een memory-upgrade. Op mijn vorige comp: P3 650 mhz met 256MB ram en 64 MB GF2 draaiende met XP had ik geen enkel probleem. Geen haperingen etc. Nu heb ik P4 2Ghz 512Mb en GF2 64mb. Verwacht ook nu geen problemen. Windhoos XP vraagt veel geheugen. Groet PS: een waanzinnig goed spel. Hopelijk komt en een expansion pack
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...