Ga naar inhoud

problemen met MS Trainsimulator


Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem. Bij een vriend heb ik het spel MS Train Simulator geïnstalleerd alleen bij het spel vallen de letters voor helft weg (niet te lezen dus!). Ook zie je aan de rand van het scherm dat de uitsturing van het beeld niet helemaal goed is (flikkeringen enzo). Ik heb de nieuwste driver van de videokaart geïnstalleerd, het spel opnieuw geïnstalleerd en diverse instellingen in het spel veranderd, maar nee hoor. Niks helpt om de letters helemaal te voorschijn te toveren. Bij andere spellen zoals Collin McRae Rally 2 heb ik geen problemen. Wie kan mij helpen of wie heeft er een idee waar dit aan kan liggen. De rest van het beeld, dus zeg maar het rijden met de trein is gewoon goed. En zelfs op resolutie 800 x 600 doet ie het uitstekend. systeem configuratie: - Pentium III-700 MHZ - 64 MB intern geheugen (ik weet het is weinig, misschien zou t hieraan kunnen liggen??) - videokaart: Ati-tech enhanced xpert@play agp 2x Al vast bedankt voor de moeite Hadebe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...