Ga naar inhoud

Half-Life Mod foutmelding


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs de HL single player mods Poke464 en Case Closed gedownload. Als ik deze heb geinstalleerd en in 't HL menu geactiveerd heb en ik kies een nieuw spel krijg bij beide mods de volgende foutmelding: "could not load library c:Half-Life/cc/cl_dllsclient.dll" cc staat in dit geval even voor de mod Case Closed. Ik heb een vermoeden dat dit komt doordat ik Half-Life moet updaten, maar is dat ook zo want als ik die client.dll file selecteer zegt ie dat 't een NON registered versie is van ActiveX Manager en dat de trial periode beeindigd is. Wie weet hier iets van? Greetz.
Link naar reactie
hmm het kan meerdere dingen betekenen : 1 je versie van halflife is verouderd OF 2 de mod staat niet op de goede plaats in de halflife directory. een hulpmiddel kan ook zijn om op de homepages van de makers van de mods te kijken de meeste hebben vaak een forum waar je vragen kunt stellen of je kunt zoeken of er anderen zijn met hetzelfde probleem en of er een oplossing voor is gegeven over die active x manager weet ik niets. is dit een soort downlaod manager ?? als dat zo probeer dan gewoon de laatste update zonder die active x manager te downloaden.
Link naar reactie
[quote:d08c414ce9] Op 11-02-2002 18:06, schreef dabutcha76: 1.1.0.8 is de laatste versie BTW. Maar who cares? C O U N T E R S T R I K E! [/quote:d08c414ce9] Counter-strike zuigt punt uit het was leuk ten tijde van de beta versies maar er kwamen steeds meer cheaters met hun wallhax en aimbots dat de fun er voor vele die hard cs fans af was.(en constant dust gaat ook vervelen was trouwens nog een slechte map ook) Gelukkig zijn er nog halflife fans die niet zo kortzichtig zijn en ook andere heel vaak leukere en betere mods spelen DoD bijv. _________________ Only the insane have strength enough to prosper [ Dit Bericht is bewerkt door: Ghorghor op 2002-02-12 10:22 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...