Ga naar inhoud

Dit moet je lezen!


Aanbevolen berichten

Athans dat vind ik ervan, ik wil namelijk spellen als , counterstrike, half-life doh!, wolfenstein, en unreal en natuurlijk quake 3 gaan spelen. om on-line in een clan te spelen die goed zijn in al deze spelen (1 clan team) maar mijn computer is te traag, nu ga ik er als eerst een maxtor 40 gigh 7500 harde schijf in zetten naast mijn standaard 8 gigh 5400 harde schijf. en een nieuwe ram geheugen van 512?mb ivm de standaard 64mb ram geheugen. Ik wil ook de nieuwe geforce 3 kaart gaan, kopen ivm ati rage 128 64mb en een p4 1,5 gigh of hoger standaard p3 500 mhrz. Mijn vraag is, als ik die 512 mb ram geheugen geistaleerd hebt kan ik het ram dan nog hoger maken? met dim kaartjes toch? en meschien een lompe vraag maar de ram geheugen wat doet ie precies? alvast bedankt, !
Link naar reactie
[quote:84303f1fe4]Wat voor processor heb je dan in die ouwe bak van je zitten? Als je iets van een pentium II-300 tot een Pentium II-700 hebt, heeft het nl. geen enkele zin om er een dure Radeon in te gooien. De processor is dan trager dan de videokaart en zal die kaart niet eens van voldoende data kunnen voorzien [/quote:84303f1fe4] Hij zegt ook: [quote:84303f1fe4] Op 09-02-2002 21:41, schreef PC Nerd: Ik wil ook de nieuwe geforce 3 kaart gaan, kopen ivm ati rage 128 64mb [b:84303f1fe4]en een p4 1,5 gigh of hoger standaard p3 500 mhrz.[/b:84303f1fe4] [/quote:84303f1fe4] Tenminste ik neem aan dat hij bedoelt dat hij nu een P3 500 heeft en die wil vervangen door een P4 1,5GHz. Mijn advies: koop geen Pentium4, maar een Athlon XP. edit: had eerst 1,7GHz staan, moet natuurlijk 1,5 zijn :smile: _________________ Press to test, Release to detonate [ Dit Bericht is bewerkt door: 2morrow op 2002-02-11 21:54 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...