Ga naar inhoud

Probleem met Road to India


Aanbevolen berichten

Hallo, Het spel Road to India wil bij mij niet opstarten. De foutmelding is: Could not initialize soundsystem. Waarschijnlijk een probleem met de geluidskaart dus. Ik heb de volgende configuratie: Windows XP, Geforce-kaart, PIII-550, 512 MB en een Creative SB Live! Value. Kan iemand mij helpen en weet iemand of er een patch voor dit spel is. Zo niet, dan ga ik maar terug naar de winkel en mijn geld terug vragen. P.S. Ik weet dat de SB-live serie veel problemen geeft met games, maar ik heb nog geen zin om een nieuwe geluidskaart aan te schaffen
Link naar reactie
DX is een veelgebruikte afkorting voor Microsoft DirectX. Op dit moment is 8.1 de nieuwste, verkrijgbaar [url=http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=5]hier.[/url] Daar staan onder andere ook nog versie 8.0, en nog verschillende drivers voor de SBlive, mocht je die proberen willen. [quote:d196e9aba8] Hallo oude rot, [/quote:d196e9aba8] Zo oud ben ik nog niet hoor :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...