Ga naar inhoud

De beste gaming-mouse??


Aanbevolen berichten

[quote:eb5414a7bd] Op 09-03-2002 9:11, schreef gandalfxxx: Zijn optische muizen nou ook scherper ofzo? [/quote:eb5414a7bd] Ik heb wel eens een optische muis gebruikt, en alleen net na het schoonmaken werkt een muis met bal net zo soepel/precies als een optische muis... maar dat maakt eigenlijk alleen echt uit met gamen of met grafisch editten, waarbij precisie heel belangrijk is.
Link naar reactie
[quote:e6a95adfba] Op 28-02-2002 12:53, schreef VTec: Een muis is ook iets heel persoonlijks. De ene zweert bij een Razer Boomslang terwijl een andere hiermee niet kan spelen. Sowieso moet je bij de Boomslang gewoon heel erg wennen en kan het soms 3 weken duren voordat je helemaal er aan gewend bent. Tegenwoordig zijn die Boomslang's ook niet zo duur meer als in het begin (1000=€ 50 en 2000=€ 76) + gaat Razer gewoon weer door met de muizen (nadat ze een tijdje zijn 'gestopt'). [/quote:e6a95adfba] Dat is mooi dat Razor gewoon doorgaat met muizen maken. Wel belangrijk dat als je een prijzige muis koopt dat je nog een aantal jaren ondersteuning hebt :grin:
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Nee, optische muizen zijn niet scherper, die van mij is mooi ergonomisch :lol: , maar ze reageren wel veel scherper! Ik kan het verschil echt super merken, al is het wel even wennen, zeker ook omdat de muis draadloos is (Logitech Cordless Mouseman Wheel Optical). Maar het klikt en reageert veel beter.
Link naar reactie
Ik heb een Logitech Dual Optical Wheelmouse deze is gewoon met een usb kabel, dit op aanraden van verschillende mensen die een draadoloze gekocht hadden. En hoewel ik zeer tevreden ben over deze muis, zijn de drivers bar [b:12ff2e0573]slecht[/b:12ff2e0573] Zo is het onmogelijk voor mij om met de drivers Counter-Strike of Unreal Tournament te spelen. En aangezien ik nu zonder de drivers speel houd dit ook in dat ik nu geen gebruik maak van mijn dual optical. Het probleem bij Unreal Tournament is het feit dat telkens als ik de game probeer af te sluiten het spel crashed. En bij Counter-Strike krijg ik die nare Server-Verification error als deze zijn geinstalleerd. Op deze minpuntjes na ben ik zeer tevree over mijn aankoop. En zelfs zonder dual optical is die nog altijd vele malen sneller als mijn oude Logitech muis met een scroll wiel.
Link naar reactie
[quote:f43f24ff20="Spirit"]Ik heb een Logitech Dual Optical Wheelmouse deze is gewoon met een usb kabel, dit op aanraden van verschillende mensen die een draadoloze gekocht hadden.[/quote:f43f24ff20] Ik heb anders geen vertraging kunnen ontdekken. Ik vind het juist relaxed zo'n draadloze muis, eindelijk niet meer in de knoop met het staartje :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...