Ga naar inhoud

gaming os


Aanbevolen berichten

het geheugen managment in windows 98 is super brak het vreet tot het alles in gebruik heeft, in XP (NT) is dit veel beter geregeld. Heb zelf XP op mijn main pc staan en dat bevalt me prima, nieuwe games draaien allemaal en de oudere spullen speel ik of niet of als het perse moet op een windows 98 pc (je zou dualboot kunnen nemen). Maar mij bevalt het wel :smile: Had hiervoor windows 2000, ook gewoon goed :smile:
Link naar reactie
Ik heb ook Windows XP op me Game machine staan. bevalt me heel erg goed. super stabiel en geen vastlopers. Ik speel wel alleen de nieuwste games. dus ervaring met oude games onder WinXP heb ik niet. Als je de juiste Hardware en drivers heb is Windows XP een stuk Stabieler dan Win9x en ME. Zoals Speedy al aangeeft kan je ook kiezen voor Dual boot. zodat je de ouder games nog op win98 kan spelen.
Link naar reactie
[quote:3e9fdd9f9d] Op 03-02-2002 17:56, schreef 2morrow: ... ik gebruik hier nog steeds voor alle games 98 (niet second edition, en xp heb ik niet geinstalleerd) en het werkt prima. het loopt alleen wel wat vaker vast. elke dag wel een keer :sad: . [/quote:3e9fdd9f9d] Mijn 98se loopt niet vaker dan 1 keer per maand vast, ik begrijp niet hoe jullie dit voor elkaar krijgen. Ik werk echt wel minimaal 6 uur per dag met de computer en dat is inclusief het game gebeuren. Zowel oude als nieuwe games werken prima.
Link naar reactie
heb ik ook meteen een vragie! werken de volgende spellen op winXP?: -Halflife -quake3 arena -unreal tournament dit zijn toch ook al wat oudere spellen ik wil namelijk ook xp erop zetten want ME kan me kont likken! schijtziek wordt ik daarvan! :sad: en nee, ik wil geen 98(se) erop zetten! _________________ |MSI K7T266Pro2|AMD Athlon XP 1600+@1800+|512 MB DDR (Samsung PC2100)|Leadtek Geforce3 Ti200@Ti500 TDH|IBM 40 Gig |Quantum Fireball 15 Gig |SBLive! 5.1|Realtec Nic PCI|LG 8x4x32|Aopen 48x| [ Dit Bericht is bewerkt door: X-TREMiST op 2002-02-07 14:04 ]
Link naar reactie
[quote:9e43133300] Op 07-02-2002 13:44, schreef DarkScribe: [quote:9e43133300] Op 03-02-2002 17:56, schreef 2morrow: ... ik gebruik hier nog steeds voor alle games 98 (niet second edition, en xp heb ik niet geinstalleerd) en het werkt prima. het loopt alleen wel wat vaker vast. elke dag wel een keer :sad: . [/quote:9e43133300] Mijn 98se loopt niet vaker dan 1 keer per maand vast, ik begrijp niet hoe jullie dit voor elkaar krijgen. Ik werk echt wel minimaal 6 uur per dag met de computer en dat is inclusief het game gebeuren. Zowel oude als nieuwe games werken prima. [/quote:9e43133300] Ik krijg het met de eerste editie maar een paar keer per jaar voor elkaar. Ongeveer net zoveel als ik in vroeger tijden met DOS voor elkaar kreeg.
Link naar reactie
[quote:b3ffcc9823] Op 07-02-2002 13:44, schreef DarkScribe: Mijn 98se loopt niet vaker dan 1 keer per maand vast, ik begrijp niet hoe jullie dit voor elkaar krijgen. Ik werk echt wel minimaal 6 uur per dag met de computer en dat is inclusief het game gebeuren. Zowel oude als nieuwe games werken prima. [/quote:b3ffcc9823] ik moet toegeven dat ik niet altijd even, ehh.... 'vergeeflijk' met me computer omga :wink: ik heb btw denk ik de eerste editie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...