Ga naar inhoud

wolfestein wie kan mij helpen


Aanbevolen berichten

[quote:708c3c5150] Op 31-01-2002 19:51, schreef Leutje: nou..als je de tunnel uitkomt (of via de gang naar boven gaat) moet je nog even dat speciale geweer zien te vinden (die ligt achter de wacht toren) [/quote:708c3c5150] Die "Snooper Rifle" :smile: Dan gewoon naar achteren lopen (Naar echts ten opzichte van de basis :wink: en dan ligt ie langs een krat )
Link naar reactie
Daargaan we zo heb ik het level uitgespeeld kill iedereen behalve die gast de uitgang bewaakt(hij loopt heen en weer achter het hek waar de vrachtauto door moet. er is een stukje papier met info in het kantoortje waardoor je de basis binnenkomt er is tevens een secret area hier die vind je als je via het raam in het eerder genoemd kantoor naar buiten gaat (het raamoje links van het raam waar je het kantoor binnenkomt) spring op de kratten die tegen de muur staan en spring op de 'waslijn' en loop naar de andere schuur toe spring door het gat in het dak naar beneden (je vindt hier ammo en armour schiet op de gasflessen voor een treasure item) ga via de deur naar buiten. er zitten ook vijanden in de andere kantoor gebouwen mail me als je een nog uitgebreidere walkthrough wil :
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
[quote:71e0ba19e8] Op 10-02-2002 11:15, schreef Je ne sais pas: Ik heb dat speciale (snoopr) geweer wel gevonden, maar ik kan er alleen "blind" mee schieten. Wat moet ik instellen om in te zoomen en dan te schieten. Ook raak ik steeds m'n vizier voor m'n rifle kwijt. [/quote:71e0ba19e8] gewoon ff kijken in het keyboardinstelling( welke toetsen doen wat)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...