Ga naar inhoud

Wat is een goed online spel?


Aanbevolen berichten

[quote:71b0747297] Op 03-02-2002 0:12, schreef gandalfxxx: Én Counter-Strike is nog steeds het meest gespeelde online-schietspel. Als er nu UT-fans beginnen te zeuren dat het niet zo is hebben ze het fout. Dus... [/quote:71b0747297] :hmm: waar heb je dat soort onzin gelezen ? Voor zover ik weet is 90% van alle gameservers voor CS gereserveerd. Dan komt Q3A & UT (de ene keer heeft de een een paar servers meer, dan de andere) dan pas komen alle andere spellen met een 'multiplayer'-onderdeel. Tenminste dat zijn de getallen volgens die GameSpy-network vorig jaar liet zien. Met andere woorden : tenzij je een kabelmodem (of andere supersnelle internetverbinding) hebt zul je alleen voor CS (en TFC/half-life) met gemak servers kunnen vinden.
Link naar reactie
[quote:0f5b2df651] Op 05-02-2002 19:29, schreef AvK: Niemand hier speel Medal of Honor online ??? Zelfs de demo's zijn verschrikkelijk goed, en ze kosten niks dus probeer ze even. [/quote:0f5b2df651] Ik heb alleen de demo ... Maar die primitieve manier van server-zoeken met een los programma, terwijl Q3A-standaard wel al een server-browser had ingebakken, hangt me nu al de keel uit. IMHO hadden ze het multiplayer-deel net zo goed kunnen weglaten op die manier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...