Ga naar inhoud

Wat is een goed online spel?


Aanbevolen berichten

[quote:1b08dbde8a] Op 30-01-2002 13:33, schreef ger: Moet je dit spel kopen of is dit een upgrade versie, of is dit te downloaden ? [/quote:1b08dbde8a] Kijk eens hier : http://www.planethalflife.com/ vanuit hier kun je nieuwe gratis single player adventures vinden en links naar verschillende mods (modificaties) dit zijn multiplayer games gebaseerd op halflife met verschillende thema's populair zijn o.a.: Counterstrike en Day of defeat maar er zijn er veel meer en allemaal gratis nog een tip de mods en singleplayer extra's zijn vaak hele grote bestanden probeer dus een mirror te vinden ergens in europa. Als ik wat europese sites weet zal ik ze ff hier posten
Link naar reactie
[quote:42e37dba18] Op 30-01-2002 13:23, schreef Del_Mare: Nou, steeds meer Counter-Strike servers hebben nu CSguard draaien, en dr worden bosjes cheaters gepakt nu :smile: :smile: :smile: Dus CS is nog steeds top :smile: [/quote:42e37dba18] CS zuigt CS was leuk tot aan ongeveer het moment dat ze een commerciele versie uit brachten maar kort daarvoor was het ook bagger. Cheaters te over steeds dat zelfde stomme dust mapje er was op een gegeven moment geen ene malle moer meer aan.
Link naar reactie
Ik vind RTS vooral leuk over een LAN met vrienden. Warrbij je al dan niet in dezelfde ruimte zit. RPG's zijn super vooral spelen zoals Everquest, Dark Age of Camelot, en in 2003 Warhammer online je maakt een personage en gaan met die banaan balen is wel dat je moet betalen als je je character verder wilt ontwikkelen (extra kosten buiten je internetabbonement om). FPS voor ieder wat wils momenteel speel ik RTCW (Return to castle wolfenstein en een aantal halflife mods (GEEN CS))
Link naar reactie
[quote:9505c46112] Op 30-01-2002 12:48, schreef ger: Eindelijk op de kabel, nu zoek ik een goed online spel,wat is er uit, en wat komt er binnenkort uit. Moet je ervoor betalen , wat wel is gebeurt? Zijn er games waarbij er geen cheats gebruikt kunnen worden? BVD GER [/quote:9505c46112] Een spel zonder 'cheats' ? 't zou leuk zijn als het bestond, maar in de praktijk zul je bij ieder populair spel van dat soort 'lieden' tegenkomen. Wat on-line spellen betreft : - voor UT de 'Infiltration'-mod versie 2.87 (v2.86 kent eigenlijk alleen TDM als je on-line gaat) (zie http://infiltration.sentrystudios.com/ ) [img:9505c46112]http://www.theonlinegaming.net/INFStore/images/cd_preview.gif[/img:9505c46112] - Unreal 2 : 't is wel een single-player spel, maar het multiplayer-onderdeel lijkt ook interessant te worden. Verder is het te verwachten dat een aantal mods die nu voor UT geschreven zijn straks naar U2 overstappen ... - Unreal Tournament 2 (voor de pc) / Unreal Championship (voor de X-box) : het lijkt erop dat we aan het einde van dit jaar de opvolger voor UT zullen zien ... (maar ga er niet van uit dat het daadwerkelijk zo zal zijn :sad:)
Link naar reactie
Ik zou Counter-Strike kiezen. Het is een heel leuk teamspel met veel actie en het ziet er nog steeds heel mooi uit (als je opengl gebruikt tenminste). Counter-Strike is geen spel, maar een mod. Een mod is een zogenaamde modification van een bestaand spel. In dit geval is Counter-Strike een modification van Half-Life. Je moet dus Half-Life hebben om Counter-Strike te spelen. Als je dan Half-Life hebt gekocht voor 30 gulden kun je gratis Counter-Strike downloaden. Ik zou het maar eens proberen want je weet niet wat je mist. [non-profit-reclamepraatje-modus] Er zijn idd geen cheat-vrije counter-strike servers, maar die van ons (Joined Alliance) begint toch aardig cheat-vrij te worden. We hebben 12 admins op 2 servers. Het begint al aardig gezellig te worden op die servers en we spelen daar niet de hele tijd dust. We hebben zelfs een aantal special-maps. De IP's zijn: Joined Alliance [1] : 213.171.64.247:27025 Joined Alliance [2] : 213.171.64.247:27035 Je bent natuurlijk welkom op onze servers. [/non-profit-reclamepraatje-modus]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...