Ga naar inhoud

Release MOHAA


Aanbevolen berichten

[quote:d45a81ac7b] Op 26-01-2002 22:53, schreef Duncan Idaho: Is Medal of Honor, Allied Assualt al uit? Volgens EA is die op 22 jan. al uit gegaan, en ik zag ook al de eerste patches. Ik heb 'm nog niet in de winkel gezien. [/quote:d45a81ac7b] Dat zal dan de releasedatum voor amerika zijn geweest ... voor ons duurt dat gewoonlijk nog een hele tijd :sad:
Link naar reactie
mohaa is wel degelijk wereldwijd gereleased er zijn al winkels die het spel op voorraad hebben maar het spel mag pas in de schappen op 14 februari dus nog ff wachten. Een ding weet ik zeker ik koop het spel niet graphics zijn ok maar als je de single player demo gespeeld hebt moet je vrezen voor het ergste te lineair jammer maar helaas
Link naar reactie
[quote:dacd72774c] Op 27-01-2002 18:06, schreef Smash!: Helemaal mee eens. Het is niet echt een killergame. OFP is veel beter. MOHAA is veel te liniar. Dus je speelt het maar 1 keer. Voor mij niet interessant. Ik laat hem liggen. [/quote:dacd72774c] Je bent echt niet gezond als je dat vind volgens mij... Het overtreft OFP in heel veel. (zoniet alles) Jurrie
Link naar reactie
[quote:2a0d89de6c] Op 01-02-2002 10:21, schreef Jursch: [quote:2a0d89de6c] Op 27-01-2002 18:06, schreef Smash!: Helemaal mee eens. Het is niet echt een killergame. OFP is veel beter. MOHAA is veel te liniar. Dus je speelt het maar 1 keer. Voor mij niet interessant. Ik laat hem liggen. [/quote:2a0d89de6c] Je bent echt niet gezond als je dat vind volgens mij... [b:2a0d89de6c] zo kan hij wel weer wat is er fout met een mening ??[/b:2a0d89de6c]Het overtreft OFP in heel veel. (zoniet alles) Jurrie [/quote:2a0d89de6c] Verklaar u nader aub ?? (gameplay,singleplayer campaign etc etc) _________________ Only the insane have strength enough to prosper [ Dit Bericht is bewerkt door: Ghorghor op 2002-02-01 12:32 ]
Link naar reactie
Het spelgevoel van RTCW vond ik ook beter. Ook de graphics van dat spel vond ik indrukwekkender. Het realisme van MOHAA maakt het echter voor mij toch wel de moeite waard (operation overlord is bijvoorbeeld zeer indrukwekkend). De singleplayer (en voor mensen zoals ondergetekende is dat het hele spel, i.v.m. mijn modemverbinding) is echter belachelijk kort. Ik heb het in drie dagen uitgespeeld. Ook die respawning vijanden vind ik nogal goedkoop. Je bent gedwongen om een bepaald gebied te veroveren, je kunt geen vijanden uit de tent lokken, want dan blijven ze komen. Het is veel leuker als je een eigen tactiek kunt bedenken, nu word je gedwongen het op een bepaalde manier te doen. Om nog maar te zwijgen van het spelgedeelte waarin ik steeds in mijn rug werd aangevallen, omdat in de bunker die ik al had uitgeroeid steeds vijanden bleven verschijnen. Mensen die het spel ook alleen voor de singleplayer willen kopen, moeten nog maar eens goed nadenken of zo'n kort spel het geld wel waard is.
Link naar reactie
[quote:84650c1ac2] Op 04-02-2002 14:22, schreef Count Uilesnor: De singleplayer (en voor mensen zoals ondergetekende is dat het hele spel, i.v.m. mijn modemverbinding) is echter belachelijk kort. Ik heb het in drie dagen uitgespeeld. Ook die respawning vijanden vind ik nogal goedkoop. Je bent gedwongen om een bepaald gebied te veroveren, je kunt geen vijanden uit de tent lokken, want dan blijven ze komen. Het is veel leuker als je een eigen tactiek kunt bedenken, nu word je gedwongen het op een bepaalde manier te doen. Om nog maar te zwijgen van het spelgedeelte waarin ik steeds in mijn rug werd aangevallen, omdat in de bunker die ik al had uitgeroeid steeds vijanden bleven verschijnen. Mensen die het spel ook alleen voor de singleplayer willen kopen, moeten nog maar eens goed nadenken of zo'n kort spel het geld wel waard is. [/quote:84650c1ac2] Misschien (van wat ik in de demo heb gezien en wat ik hoor van anderen) hadden ze beter wat meer kunnen concentreren op gameplay, replay en speeltijd dan op realsime. Aan de andere kant is dat realisme natuurlijk precies wat dit spel zo goed maakt... bovendien waren er bij de productie mensen betrokken die per se al dat detail wilden.
Link naar reactie
[quote:0396365619] Op 04-02-2002 14:22, schreef Count Uilesnor: Het spelgevoel van RTCW vond ik ook beter. Ook de graphics van dat spel vond ik indrukwekkender. Het realisme van MOHAA maakt het echter voor mij toch wel de moeite waard (operation overlord is bijvoorbeeld zeer indrukwekkend). De singleplayer (en voor mensen zoals ondergetekende is dat het hele spel, i.v.m. mijn modemverbinding) is echter belachelijk kort. Ik heb het in drie dagen uitgespeeld. Ook die respawning vijanden vind ik nogal goedkoop. Je bent gedwongen om een bepaald gebied te veroveren, je kunt geen vijanden uit de tent lokken, want dan blijven ze komen. Het is veel leuker als je een eigen tactiek kunt bedenken, nu word je gedwongen het op een bepaalde manier te doen. Om nog maar te zwijgen van het spelgedeelte waarin ik steeds in mijn rug werd aangevallen, omdat in de bunker die ik al had uitgeroeid steeds vijanden bleven verschijnen. Mensen die het spel ook alleen voor de singleplayer willen kopen, moeten nog maar eens goed nadenken of zo'n kort spel het geld wel waard is. [/quote:0396365619] Heb ik wel vaker gehoord van mensen die een spel snel uitspelen (RTCW 10 uur????) en als je RTCW in SP uitgespeeld hebt laat je dat gedeelte ook liggen, en duik je in de wars op MP gebied .... Toch!!! Greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...