Ga naar inhoud

hoe oud zijn jullie?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    225

[quote:db233bb3ca] Op 17-02-2002 0:09, schreef Linda28: 28, en vrouw... er zijn er niet veel hier geloof ik. Mijn vriend is 45, is dat al senior? wel fervent gamer, hij heeft er meer tijd voor dan ik... :smile: [/quote:db233bb3ca] Jee, volgens mij ben jij de eerste vrouw die ik hier tegenkom :smile: En 45 senior ??? Voor mij wel :smile:, maar dat zullen anderen misschien weer tegenspreken........
Link naar reactie
[quote:e2bcceb2ee] Op 27-02-2002 16:02, schreef Smash!: 14 bijna 15. of bijna 15.. Grappig. Dat schrijf je niet meer als je 37 bent.. 37 bijna 38.. LOL [/quote:e2bcceb2ee] 'k zal het toch eens doen: 'k ben bijna 57 (en 'k durf toch nog meedoen!) :grin: o ja: verband met dit topic? ik was een fervent speler van quake II, maar 'k zit nu volop in Half-life. ook UT ligt me wel... :roll: ja, ja: 'k weet het: 't is niet meer voor mijn leeftijd, 'k zou beter moeten weten, ... :roll: [ Dit Bericht is bewerkt door: Passer op 2002-03-09 18:02 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...