Ga naar inhoud

hoe oud zijn jullie?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    225

[quote:a645fb42fa] Op 04-04-2002 23:18 schreef Messiah: FF wat feiten over gamers: Volgens een Amerikaans onderzoek is 50,4% van de online gamers vrouw. En is de gemiddelde gamer 26 jaar [/quote:a645fb42fa] Als je feiten over gamers opnoemt, is het verstandig om ook de bronnen te noemen.. Interessante quotes, maar ik zou wel willen weten waar deze info vandaan komt.
Link naar reactie
[quote:f8672fd189] Op 05-04-2002 8:36 schreef Smash!: [quote:f8672fd189] Op 04-04-2002 23:18 schreef Messiah: FF wat feiten over gamers: Volgens een Amerikaans onderzoek is 50,4% van de online gamers vrouw. En is de gemiddelde gamer 26 jaar [/quote:f8672fd189] Yo Messiah, als je feiten over gamers opnoemt, is het verstandig om ook de bronnen te noemen.. Interessante quotes, maar ik zou wel willen weten waar deze info vandaan komt. [/quote:f8672fd189]
Link naar reactie
He jah je hebt gelijk. Ik heb het ooit in een tijdschrift gelezen (was niet ct,een Amerikaans tijdschrift dat ik ergens in LA gekocht heb)en dit waren dingen die ik me nog kon herinneren. Oh ja die 50,4 % is vrouw is voor alle spellen (Voornamelijk bord en kaart spelen) Voor geweldadig games zijn er 3 x keer zo veel mannen als vrouwen on-line. Ik verzin ze niet zo uit me hoofd (kan het hele artikel nl. nog goed herinneren) weet alleen niet meer de naam van het blad.
Link naar reactie
[quote:7f1bce6f6f] Op 04-04-2002 23:18 schreef Messiah: Ik vindt het wel vreemd dat sommige jonger dan mij al de status "Senior" hebben.[/quote:7f1bce6f6f]Dat ligt niet aan de leeftijd, maar aan het aantal geplaatste reacties. Zie ook: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq-nederlands.php#ranks Effe on-topic: ik ben reeds 22.
Link naar reactie
Uhm... bijna 29.. :grin: Had ook pong... en natuurlijk Pac-Man op de Philips VideoPac, snel een dag voordat dat spel de handel uit moest gekocht door mijn vader. En waarom moest het de handel uit... het was een idee/eigendom/copyright van Namco en dat mag dan dus niet op een ander merk spelcomputer. :grin::D:D
Link naar reactie
[quote:9ba2749362] Op 06-04-2002 13:53 schreef Grimmie: Uhm... bijna 29.. :grin: Had ook pong... en natuurlijk Pac-Man op de Philips VideoPac, snel een dag voordat dat spel de handel uit moest gekocht door mijn vader. En waarom moest het de handel uit... het was een idee/eigendom/copyright van Namco en dat mag dan dus niet op een ander merk spelcomputer. :grin::D:D [/quote:9ba2749362] Lachen zeg! Goed bewaren. wordt zeker geld waard..
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...