Ga naar inhoud

The 7th Guest


Aanbevolen berichten

Hey, ik heb The 7th Guest niet, maar ik heb nu wel een vraagje : in een vorige topic over al die Cracks en dergelijke, waren er bepaalde personen vooral tegen al die kopies (ik neem niemand iets kwalijk hoor :smile: ), maar zoiets, als je de cd kwijt bent, is het dan wel legaal om een kopie te laten maken??? Het is onzin om het spel dan opnieuw te kopen... In principe zou zoiets dan ook niet mogen. (Ik vind gerust dat het mag, maar ik wil er gewoon ff een discussie van maken :wink: )
Link naar reactie
The seventh Guest bestaat uit 4 cd's. Nu een aantal observeringen: -Als je de tweede cd niet hebt, dan kun je de eerste paar puzzels oplossen en zijn ook cd 3 en 4 waardeloos -Aan alleen de tweede cd heb je niets, want dan kun je het spel niet eens installeren. Misschien struint Snoepie diverse fora af, waardoor hij zo alle cd's zo bij elkaar vraagt. :wink: -Het spel is al zo oud, dat de verzendkosten hoger zijn dan de winkelwaarde, als je het nog kunt vinden. -Als Snoepie echt in de illegale software zou zitten, had ie wel een recenter spel gevraagd. Volgens de regels van het spel mag je hier geen copietjes van software vragen of aanbieden. Technisch gesproken heb je dus gelijk, maar ik vind het een beetje spijkers op laag water zoeken.
Link naar reactie
Hallo, Allereerst wil ik ff wat rechtzetten. Ook ik, zoals bijna iedereen wel eens ....., heb wat boter op mijn hoofd betreffende een kopie maken van een CD-rom want waar heb je anders een CD-rom brander voor! Maar om mij nou gelijk als een CD-piraat af te schilderen ??? Natuurlijk is het niet gebruikelijk cq gewenst om via dit forum een kopie te vragen maar ik wist ff geen andere oplossing. Om het verhaal van Duncan Idaho in een ander daglicht te plaatsen het volgende: Hij is in de war met The 11th Hour, die bestaat wel uit 4 CD's, The 7th Guest uit 2 CD's en dan is het wel lastig als je de tweede kwijt bent :wink: en als ik The 7th Guest in de winkel zou vinden, waarschijnlijk onderhand wel bij de budgettitels vanwege de ouderdom van het spel, had ik 'm natuurlijk allang gekocht ! Ik ben misschien ook niet volledig geweest in de topic die ik gemaakt hebt. Het zit n.l. zo dat we The 7th Guest al vrij snel na de release gekocht hebben en dat dit mij en zeker mijn vrouw :wink: vele uren van (puzzel)plezier hebben opgeleverd. Echter dit gebeurde nog op 486 met een 2-speed cd-rom !!! Nu heb ik, na een Pentium II 300 MHz waar het spel niet op gespeeld is, een AMD 1900+ met alle bijbehorende toeters en bellen waaronder een 64MB videokaart en 512 MB geheugen. Op de 486 gingen alle beelden heel erg schokkerig en was alles vrij traag maar dat is natuurlijk niet zo vreemd. Nu hebben wij het spel een jaar of twee geleden uitgeleend aan een vriend van mij en die 'fijne' gozer is dus de 2e CD kwijtgeraakt. Wat wil je nu liever als je net een nieuwe (supersnelle) computer hebt ........? Precies, dat 'oude' spel weer eens spelen waar je een paar jaar geleden zoveel plezier aan heb gehad. Vandaar dus de vraag in dit forum. Ik ben het wel een beetje eens met MiniKiler dat het wel lullig vond als je originele software opnieuw zou moeten kopen als je het kwijtraakt, maar als ik het zou kunnen kopen dat zouden die paar euro's mij echt niet kunnen tegenhouden ware het niet dat het, zover ik weet, het spel nergens meer te koop is. Het was niet echt de bedoeling om er een discussie van te maken, maar mocht je hierop willen reageren, Be My (7th) Guest :wink:. Ook als je de tweede CD nog ergens op zolder heb liggen, hou ik mij natuurlijk aanbevolen. Groetjes, Arie [ Dit Bericht is bewerkt door: snoepie op 2002-01-18 22:06 ]
Link naar reactie
Ik beschuldig ook niemand voor piraat, maar ik wilde gewoon weten hoe de rest er over dacht.... :wink: En ik heb zelf ook wel eens zin in zo'n oud spel, en als je de cd dan niet kan vinden, sja, dan baal ik ook behoorlijk.. Er is één spel, (Raven, volgens mij) dat ik ook heel graag weer een keer zou willen spelen, maar ik kan het ook nergens vinden.... :sad: Niet in de winkels, niet op internet, nergens :sad: :sad:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...