Ga naar inhoud

deltaforce LW multiplayer/lan hoe ????


Aanbevolen berichten

Heb je het al eens geprobeerd? Ik heb het in een grijs verleden weleens op een bedrijfsnetwerk geprobeerd. Als een speler dan een spel hoste op zijn eigen pc, dan vond de andere speler automatisch een open spel. Dit was een Novell-netwerk, ik weet niet wat voor protocollen daarbij horen. Volgens mij moet een tcp-ip netwerk voldoende zijn en die heb je al geinstalleerd, anders kwam je niet op het internet.
Link naar reactie
Novell netware 3.x werkt inderdaad puur op IPX/SPX ja. Latere versies kunnen ook via TCP/IP werken.

Om DFLW op een LAN te kunnen spelen moet je inderdaad het IPX-protocoll geinstalleerd hebben. Je hoeft dan verder niets aan te passen. Standaard-instellingen zouden voldoende moeten zijn.

En hoe je DFLW moet instellen? Start het spel op, kies voor "multiplayer". Vervolgens klik je op "host". Stel de variabelen in. !!Let op: Servertype moet je op "Serve and play" zetten, anders krijg je een dedicated server en kan je zelf niet spelen...

Veel plezier!

------------------ If you play with warez, you could get burnt...

[This message has been edited by Anakin (edited 14-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...