Ga naar inhoud

Quake III op 3 monitoren ??? kan dat ?


Aanbevolen berichten

ik heb gehoord dat Quake III op 3 monitoren te spelen is ... op het linker scherm was (logisch) te zien wat je normaal ziet als je naar links kijkt op het rechter scherm als ja naar rechts kijkt en (nog veel logischer) in het midden zie je de voor kant...

nu weet ik dat je 3 video kaarten nodig hebt om 3 monitoren in te stellen...

maar hoe werkt dat ?? hoe stel je Quake III in ??

als er iemand is de hier een andwoord op weet , heel graag.

het lijkt me het proberen wel waard

groetjes B

------------------ Amd Duron 800 ECS k7vta3 DDR 256 mb DDR 2100 Voodoo ³

Link naar reactie
Q3A werkt via OpenGl ipv Direct3D

Omdat OpenGl (normaal gesproken) geen multi-monitor-systeem ondersteund werkt dat dus niet. Tenminste : zo'n beetje ieder OpenGl-spel 'crashte' (of was onwerkbaar traag) als ik de tweede monitor aan had staan. (setup was Voodoo 3 + GeForce 256)

Ik heb dit nog niet met m'n Radeon 8500 geprobeerd, mogelijk dat dit soort kaarten wel wat vriendelijker reageren.

Maar dan nog ... je zult er in een FPS vrij weinig aan hebben. Een breder beeld levert in zo'n geval niet een beter zicht op (helaas :wink:).

Multi-monitor setups worden zowiezo door geen enkel spel ondersteund. Ik heb buiten MS FS geen enkel spel gezien.

Matrox heeft wel reclame gemaakt voor ondersteuning door spellen, maar ik heb het idee dat die spellen dan alleen voor hun kaart zo'n setup ondersteunen.

------------------ - Red Kink FM - - JaFO's Bot-editor - - How many pirates did you kill today ? -

Link naar reactie
[quote:d2fca17033] Op 2002-01-13 02:26, schreef BA: Het enige spel waarbij dit volgens mij kon waren de vroege versies van Doom I, dan moest je via 1 of andere developerscode dat aanzetten. Vervolgens had je dan 3 pc's nodig, 1 in het midden, en de anderen naast je. (dus niet 2 of 3 videokaarten, maar gewoon 3 pc's met netwerkverbinding) [/quote:d2fca17033] he jah joh, laten we daarvoor massaal 3 dos pc's aan gaan schaffen!! :grin: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...