Ga naar inhoud

Commandos II


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb nu de bonusmissie van level 6 gehaald, dan moet je alle Duitsers uitschakelen, de mijnen onschadelijk maken, een boek pakken, en op het eind iedereen in de truck stoppen. Nou, ik heb alles gedaan, en alles word keurig afgevinkt op het "missie-lijstje", behalve als ik iedereen in de truck stop.. Dan wacht ik een poosje, maar er gebeurt niets... Hoe kan dit ? Ik heb alles goed uitgevoerd....

------------------ Signed by Mini-Killer, the one and only.

Link naar reactie
[quote:6df61f0f50] Op 2002-01-10 20:56, schreef MiniKiler: Hey allemaal,<P>Ik heb nu de bonusmissie van level 6 gehaald, dan moet je alle Duitsers uitschakelen, de mijnen onschadelijk maken, een boek pakken, en op het eind iedereen in de truck stoppen. Nou, ik heb alles gedaan, en alles word keurig afgevinkt op het "missie-lijstje", behalve als ik iedereen in de truck stop.. Dan wacht ik een poosje, maar er gebeurt niets... Hoe kan dit ? Ik heb alles goed uitgevoerd....<P>------------------ Signed by Mini-Killer, the one and only. [/quote:6df61f0f50] Misschien ben je iets vergeten? Een Duitser, een mijn, een boek of iemand van je eigen team verkeerd in de truck geplaatst?? [ Dit Bericht is bewerkt door: SeNTiNeL0 op 2002-01-22 14:56 ]
Link naar reactie
[quote:3bc5f1a531] Op 2002-01-22 14:56, schreef SeNTiNeL0: Misschien ben je iets vergeten? Een Duitser, een mijn, een boek of iemand van je eigen team verkeerd in de truck geplaatst?? [ Dit Bericht is bewerkt door: SeNTiNeL0 op 2002-01-22 14:56 ] [/quote:3bc5f1a531] Nope, ik heb voor de rest alles gehaald. Het staat ook afgevinkt in het "Objectives Lijstje" , dus daar ligt het niet aan.... Het is alleen het laatste, het in de truck stappen. Dat lukt ook allemaal, maar dan doet ie nog niets... Maar ik zal eens een keer naar de hoek rijden, daar deed ie het wel bij een vriend.... Maar toch bedankt.. (En ja, het is een vrij pittig spel.. :wink:
Link naar reactie
[quote:5fd364c5e0] Op 2002-01-22 14:56, schreef SeNTiNeL0: Misschien ben je iets vergeten? Een Duitser, een mijn, een boek of iemand van je eigen team verkeerd in de truck geplaatst?? [ Dit Bericht is bewerkt door: SeNTiNeL0 op 2002-01-22 14:56 ] [/quote:5fd364c5e0] Nope, ik heb voor de rest alles gehaald. Het staat ook afgevinkt in het "Objectives Lijstje" , dus daar ligt het niet aan.... Het is alleen het laatste, het in de truck stappen. Dat lukt ook allemaal, maar dan doet ie nog niets... Maar ik zal eens een keer naar de hoek rijden, daar deed ie het wel bij een vriend.... Maar toch bedankt.. (En ja, het is een vrij pittig spel.. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...