Ga naar inhoud

Colin McRea v2.0 werkt alleen met crack (!!!)


Aanbevolen berichten

Ik heb vorige zaterdag Colin McRea v2.0 gekocht (voor alle duidelijkheid:legaal in de winkel). Toen ik het spel geinstalleerd had en op het icoontje klikte, kreeg ik een klein schermpje met de naam van het spel te zien (later bleek dat dit het scherm is wat normaal je hele beeld vult als je het spel opstart, dat eerste grijze scherm dus) en vervolgens gebeurt er niets... De comp. loopt niet vast o.i.d., geen foutmeldingen, maar er gebeurt gewoon niets. Ik heb toen de exe die in de map van het spel staat direct opgestart, maar ook dat bood geen soelaas. De exe voor de netwerk-versie werk gewoon naar behoren. Enfin. Na wat geklooid te hebben, besloot ik het eens met een 'fixed-exe' (crack dus) te proberen. Met deze 'no-cd crack' doet het spel het perfect! En ik hoef niet eens de cd in de speler te doen :grin: Het probleem is dus opgelost, maar ik ben wel nieuwsgierig of iemand dit misschien herkent; het is toch wel heel vreemd als je een legaal spel aan de praat moet krijgen met behulp van een crack!

P.S. De crack die ik gebruikt heb, is een exe die het bij het spel geleverde opstartbestand vervangt.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...