Ga naar inhoud

return to castle wolfenstein


Aanbevolen berichten

hallo boy's ik heb weer eens een probleem ik zit nu in part 1 van mission 4 en dan moet je ervoor zoregn dat je tank niet word vernietigd maar ik kwam bij dat ventje met dat vlammen geweer en die heb ik vermoord en ook die andere gasten die dood moesten en toen wist ik nie wat ik verder moest doen en een minuut later kwam de melden mission failed your tank is destroyed

wie weet wat ik daar precies moet doen

het lijkt wel of de eerste levels van de missions het moeilijkst zijn want bij de vorige mission had ik ook in het eerste level problemen.

verder is het een ontzettend gaaf spel ik vind het beter dan max payne hoewel dat ook een gaaf spel was.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by rickie: hallo boy's ik heb weer eens een probleem ik zit nu in part 1 van mission 4 en dan moet je ervoor zoregn dat je tank niet word vernietigd maar ik kwam bij dat ventje met dat vlammen geweer en die heb ik vermoord en ook die andere gasten die dood moesten en toen wist ik nie wat ik verder moest doen en een minuut later kwam de melden mission failed your tank is destroyed

wie weet wat ik daar precies moet doen


je moet terug gaan naar de weg waar die tank rijdt, daar staan wat mannetjes op de weg waarvan er 1 of 2 een raketlanceerder (panzerfaust ofzo) hebben. Er staat ook een mannetje achter een stationaire lanceerder. Schiet deze soldaten snel neer want die tank kan niet zo veel hebben (roepen ze ook wanhopig). Dit gedeelte is trouwens aan het eind van de weg.

quote:
het lijkt wel of de eerste levels van de missions het moeilijkst zijn want bij de vorige mission had ik ook in het eerste level problemen.
Eerste levels zijn wel makkelijker denk ik, maar de twee stukken waar jij het over hebt, de eerste levels van missie 3 en 4, zijn misschien niet zo duidelijk. Veel mensen hebben in Level 3-1 problemen met die laatste bewaker, en misschien is het ook niet duidelijk dat je in 4-1 de tank moet beschermen tegen raketten. trouwens vinden jullie die tankbemanning ook zo onduidelijk praten?
quote:
verder is het een ontzettend gaaf spel ik vind het beter dan max payne hoewel dat ook een gaaf spel was.
kweenie of ik het beter dan max payne vind. denk dat ik max payne misschien net iets beter vond, maar het scheelt niet zoveel.

:grin: [quote]'s en [b]'s in 1 keer goed!! :grin: sorry moest er ff uit!

[This message has been edited by 2morrow (edited 03-01-2002).]

Link naar reactie
ik wel ik vind wolfenstein beter ik vind dat de levels bij max payne allemaal op de zelfde manier eindigden en ook de laatste levels van de mssions je kreeg een suitje viel in slaap en je moest weer door een doolhof over bloed vaten lopen en je kinderen en vrouw maar janken

ik vind dat het bij return to castle wolfenstein veel beter is

je stapt bij voorbeeld in een vrachtwagen en rijd weg of in een vliegtuig en vlieg naar het volgende level.

alleen de filmpjes van een missie vind ik nie zo balle die ventjes gaan alleen maar lopen praten over wat er allemaal gebeurd en er komt nie echt actie in die filmpjes

wat ik wel jammer van dit spel vind zijn die achterlijke zombies dat was helemaal nie leuk en dan die laatste die achterlijk grote zombie beer of wat het dan ook was stom gewoon maar ja dat was gelukkig zo voorbij was nie zo erg lang

Link naar reactie
ik vond wel dat er genoeg afwisseling was in max payne, en idd is het verloop van de missies in wolfenstein erg realistisch. Minder realistisch was wel dat Blaskowitz (jij dus) meteen na missie 2 (de zombies) doorging naar een andere missie, in het echt zou je daardoor waarschijnlijk meteen arbeidsongescikt zijn of op z'n minst toe aan een vakantie :wink:. Die filmpjes tussen missies in vind ik in wolfenstein realistisch, maar ze hadden idd wel wat meer inhoud mogen hebben. Alleen een paar mensen die lullen over dingen waarvan je de helft al weet en waarvan een kwart niet interessant is. die zombies zijn inderdaad niet leuk (oftewel klote) en vooral na twee levels worden die wat minder, en je schijnt ze later in het spel ook nog tegen te komen. Trouwens, toen Helga von Bulow die Inner Seal opende met die Dagger of Warding, _veranderde_ ze toen in dat grote zombie of werd ze _vermoord_ door die grote zombie?

edit: paar typo's, sorry tis al laat :smile:

[This message has been edited by 2morrow (edited 04-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by 2morrow: Trouwens, toen Helga von Bulow die Inner Seal opende met die Dagger of Warding, _veranderde_ ze toen in dat grote zombie of werd ze _vermoord_ door die grote zombie?

edit: paar typo's, sorry tis al laat :smile:

[This message has been edited by 2morrow (edited 04-01-2002).]


Volgens mij is ze vermoord, en heeft die grote zombie haar geest/ziel/ of zoiets overgenomen..... Verder, ik vind dat die zombies toch goed in het verhaal passen... ze proberen Heinrich te resurrecten, en daarmee zijn ook die zombies en skeletten meegekomen.......

------------------ Signed by Mini-Killer, the one and only.

Link naar reactie
Ow, ik heb trouwens ook een [RTCW] probleempje. Bij dat level waar je die grens over moet door in die vrachtwagen te springen en waar je dat laatste ventje niet mag mollen. Waar moet je in die vrachtwagen springen. In die tunnel lukt niet, dan ben ik te laat. En dan kun je er wel achteraan gaan hollen maatr dan ben je binnen 10 sec voor je raap geschoten. En als je dat niet doet dan is ie al weer in de basis, dus dan kun je net zo goed niet erin springen. Dan moet toch iedereen dood (behalve laatste ventje).
Link naar reactie
quote:
Originally posted by Boerke87: Ow, ik heb trouwens ook een [RTCW] probleempje. Bij dat level waar je die grens over moet door in die vrachtwagen te springen en waar je dat laatste ventje niet mag mollen. Waar moet je in die vrachtwagen springen. In die tunnel lukt niet, dan ben ik te laat. En dan kun je er wel achteraan gaan hollen maatr dan ben je binnen 10 sec voor je raap geschoten. En als je dat niet doet dan is ie al weer in de basis, dus dan kun je net zo goed niet erin springen. Dan moet toch iedereen dood (behalve laatste ventje).
aha jij hebt precies hetzelfde probleem wat ik ook had. Ik dacht ook dat ik in die vrachtwagen moest springen, dus ik helemaal moeilijk doen om die wachters daar te vermoorden, terwijl je dan meteen verraden wordt. Dat is niet de bedoelde vrachtwagen! Je moet rechts door die deur met het rode licht erboven, dan kom je uit in de bergen. Vervolgens moet je via die bergen achterom sneaken, tot je bij een kleine opstelling komt met een soldaat en een officier die staan te praten, en even verderop een wachttoren. ff die mannetjes uitmoorden, de wachters die bij de tunnel staan snipen (snooper rifle!) en als het goed is heb je al een grote basis gezien. In de basis, helemaal rechts, staat de vrachtwagen die je moet hebben. Als je het niet snapt ga dan naar de walktrough van PlanetWolfenstein.

[This message has been edited by 2morrow (edited 08-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...