Ga naar inhoud

return to castle wolfenstein


Aanbevolen berichten

Idemdito, Ten einde raad heb ik bij hoge uitzondering even gecheat. Activeer cheaten en typ in de console: >/notarget. De poortwachter schiet nu niet op je. Ren achter in de truck en aanschouw het filmpje. In het volgende level is de cheat weer gedeactiveerd. Soms moet je wat....... (Geweldig mooi spel overigens, ik heb de demo gespeeld en heb hem gekocht voor veel te veel geld. Soms doe ik dat als ik het spel echt goed vind. Voorlaatste was Clive Barker's Undying, ook rete goed)

Greetz Adriaan

Link naar reactie
quote:
Originally posted by rickie: ik zit nu in part 1 van mission 3 en kan hem nie uitspelen ik zit nu in het kamp en ik moet alle alarmen uitschakelen alleen 1 alarm kan ik nie want er staat een ventje voor en die mag nie dood. weet iemand hoe ik nu verder moet¿¿¿¿¿¿

Dat is vast die missie in het bos? Ga achter de trafo huisjes langs en kruip achterin de vrachtwagen die daar gereedstaat. Die soldaat die niet dood mag opent de poort en je hebt de missie gehaald. Hij mag je niet zien!

------------------ Klik hier voor system specs.

Link naar reactie
Je moet goed kijken hoe die wacht loopt. Het ene moment loopt hij richting vrachtwagen (stukje), daarna loopt hij weer terug. Dan kun je snel achterom de wagen in glippen. Maar je moet wel opletten dat je niet eerst lawaai hebt gemaakt, waardoor hij steeds om zich heen kijkt. Als hij dat wel doet, moet je een stukje terug (opnieuw loaden).......

------------------ Signed by Mini-Killer, the one and only.

Link naar reactie
Sorry hoor maar volgens mij staat er dat er geen alarm mag afgaan.

Heb je wel de snooper rifle gevonden. Als je die hebt is het makelijk(die moet je trouwens vinden, staat in de opdracht).

Nadat je de snooper hebt gevonden loop je richting het kamp. snipe het ventje boven de deur, snipe meteen het ventje voor de deur, die heen en weer loopt.

Open de deur, zoom in op de watertoren en wacht tot je een ventje langs ziet komen, en snipe hem dan. Zoom nu in op het huis waar de vrachtwagen staat en snipe het ventje wat daar heen en weer loopt. ga nu het huis in die je ziet nadat je de deur door bent gegaan, snipe het ventje, of gebruik de sten gun zodat je geen geluid maakt.

Loop nu naar buiten naar het gebouw waar de vrachtwagen staat en klim er in en je zal het filmpje zien.

Link naar reactie
Je hoeft helemaal niet alle alarmen te vernietigen, je moet alleen voorkomen dat ze afgaan. En als het ventje voor het laatste wachthuisje (bij de truck) stil blijft staan en rondkijkt, heeft ie iemand of iets gehoord of gezien... Het beste kun je dan ff opnieuw loaden, en voorzichtig te werk gaan als je de andere guards uitschakeld......

------------------ Signed by Mini-Killer, the one and only.

Link naar reactie
ik zit in level 3 van missie 2, die graftombe waar al die zombies rondlopen. Ik zit in een donkere kamer met laag plafond en mist op de grond, en als je dan op een knop drukt komen er ik geloof 4 zombies uit de grond, van die mannetjes zonder huid, zonder wapens en die aanvallen dmv slaan en een aanval met vliegende doodskoppen. Hoe kan je die het beste afmaken? mp40 helpt niet veel, voor de Thompson (dat bruine ding, komt na de mp40) heb ik niet veel ammo, dat silenced geval moet elke keer afkoelen en daar is geen tijd voor. Voor de Mauser is de kamer te klein. ?
Link naar reactie
en nou ben ik ook in Mission 3 level 1 kijken of het mij lukt... :wink: nog wel ff de basis verkennen want tot nu toe herken ik alleen dat stukkie waar SuperKneus het over heeft:
quote:
Nadat je de snooper hebt gevonden loop je richting het kamp. snipe het ventje boven de deur, snipe meteen het ventje voor de deur, die heen en weer loopt.
Link naar reactie
Oke wat ik heb gedaan bij die kamer met zombie's is gewoon meteen nadat ik op die knop had gedrukt een dynamiet gegooit, gewoon op 5 seconde zetten en dan neer gooien in het midden van de kamer en dat ding gaat dan af op het moment dat die zombie's naar boven komen.

Nu komt natuurlijk de vraag waar dat dynamiet ligt. Voordat je het graf in gaat, ben ik een rondje om de ingang gelopen. En wat zag ik aan de achter kant, twee staven dynamiet.

Link naar reactie
Je moet dat level ff opnieuw loaden, want je hebt dat mannetje op die toren (met dat zwarte ronde ding erop, soort watertoren) neergeknald als ie aan de kant staat van de vrachtwagen. Je moet wachten tot hij aan de andere kant loopt en dan pas afknallen, anders gaat dat mannetje bij de vrachtwagen ineens heel goed opletten zonder heen en weer te lopen, zo kan je dat level niet meer halen. Dus zorg dat je elk mannetje neer hebt gehaald behalve dat ventje bij de vrachtwagen, dan ff quicksaven, dan kijken of dat ventje nog heen en weer loopt Doet ie dat wel, dan kun je het level halen, staat ie stil en let ie heel goed op, dan nog een keer proberen. Wel die snoopertifle pakken natuurlijk. Dit probleem heb ik zelf ook gehad.

------------------ R. ter Welle

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Reinier ter Welle: (...)anders gaat dat mannetje bij de vrachtwagen ineens heel goed opletten zonder heen en weer te lopen, zo kan je dat level niet meer halen. Dus zorg dat je elk mannetje neer hebt gehaald behalve dat ventje bij de vrachtwagen, dan ff quicksaven, dan kijken of dat ventje nog heen en weer loopt Doet ie dat wel, dan kun je het level halen, staat ie stil en let ie heel goed op, dan nog een keer proberen.(...)

als ik me goed herinner hoe dat stuk van het level eruitziet, kan je het ook uitspelen als dat mannetje daar stilstaat. Eerst loopt je in de basis naar rechts, waar die drie hokjes staan, voor stroom ofzo. Dan loopt je naar dat depot waar al die kratten staan, en je schuilt achter die kratten. Volgens mij kan die wachter je dan niet zien, omdat er rechts nog een stuk muur van de basis tussen zit. Verder hoef je alleen maar snel de vrachtwagen in te lopen.

edit: typo btw, kijk maar in de video walktrough (zie fileplanet) ongeveer vanaf laat in de zevende minuut (vanaf 6:30 zon beetje dus). Als je via dat huisje gaat (hoef denk ik niet eens) ziet hij je misschien niet, en dan loop je gewoon verder naar het depot. Op de video kan je rond 6:55 ook zien dat als je eenmaal in het depot zit dat je dan veilig bent.

[This message has been edited by 2morrow (edited 03-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...