Ga naar inhoud

Medal of Honor:Allied Assault multiplayerdemo is er ...


Aanbevolen berichten

Dit is en gaat geen MP topper worden... lagged als de pest (vrijwel iedere server) en de gameplay is veeelll te traag, speler loopt te traag. Deathmatch en dan als een slak vooruit komen dat werkt dus niet.. Verder vind ik dat zogenaamde 'realisme' waar ze over zaten op te scheppen ook wel meevallen.. Oftewel, mijn mening is: tegenvaller (jammer)

single player zal denk ik wel beter worden, maar als ik een game voor de pc koop dan koop ik em puur en alleen voor mp, net als rtcw (topper).

Link naar reactie
a) het is een singleplayer-spel ... multiplayer is dan een leuk extraatje. Als het multiplayer-deel beter is dan het singleplayer-deel dan is er iets goed mis.

b) het probleem met die servers is dat iedere 'idioot' een server probeert te runnen zonder op de capaciteiten van z'n pc/verbinding te letten. Aangezien de engine Quake3 is, zou de verbinding net zo goed/slecht moeten zijn als bij Q3A. Toen de mp-versie van RtCW uit was, waren er ook veel slechte servers tussen. Voor MoH zal dat ook gelden.

btw) de Duitsers in MoH kunnen tenminste echt Duits spreken ... in RtCW moet je het doen met dat "'allo 'allo"-Duits ... ------------------ - Red Kink FM - - JaFO's Bot-editor - - How many pirates did you kill today ? -

[This message has been edited by JaFO (edited 16-12-2001).]

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...