Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Orpheus: Jullie snappen er helemaal niks van. Ben je ins naar die sites geweest? Nee he, dat dacht ik al. Mugen is een recht toe recht aan knokspel (de beste die er bestaat!) Daarom begon ik al met de niet honda, duh. Als je dat nog niet doorhebt...
Volgens mij snap je mij niet :smile: Ik hoopte alleen dat je mijn :wink: achter geef mij maar Honda zou begrijpen. Niet dus.

------------------ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

[This message has been edited by VTec (edited 27-11-2001).]

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
VTec, als je niet weet wat Mugen (het programma) is, dan moet je niet lullen. JaFo, Ready2Rumble en DOA2 zijn mooie spellen, maar eens zul je deze spellen hebben uitgespeeld en dan wil je toch meer. Met Mugen kun je zelf een spel maken die je blijf boeien. En als je geen verstand hebt van programeren, dan moet je je kop houden. Orpheus, you're the MAN.
Link naar reactie
[quote:0eadcbe07c] Op 03-02-2002 20:57, schreef Psyler: VTec, als je niet weet wat Mugen (het programma) is, dan moet je niet lullen. JaFo, Ready2Rumble en DOA2 zijn mooie spellen, maar eens zul je deze spellen hebben uitgespeeld en dan wil je toch meer. Met Mugen kun je zelf een spel maken die je blijf boeien. En als je geen verstand hebt van programeren, dan moet je je kop houden. Orpheus, you're the MAN. [/quote:0eadcbe07c] Leuk eerste bericht op het forum van je zeg! Volgens mij moet jij een beetje normaal doen... Het was maar een geintje van Ba en Vtec!
Link naar reactie
[quote:f15ab460e2] Op 03-02-2002 20:57, schreef Psyler: VTec, als je niet weet wat Mugen (het programma) is, dan moet je niet lullen. [/quote:f15ab460e2] /me geeft Psyler een stuk zeep ... 'Ga die mond is wassen, jochie !' :wink: [quote:f15ab460e2] JaFo, Ready2Rumble en DOA2 zijn mooie spellen, maar eens zul je deze spellen hebben uitgespeeld en dan wil je toch meer. Met Mugen kun je zelf een spel maken die je blijf boeien. En als je geen verstand hebt van programeren, dan moet je je kop houden. [/quote:f15ab460e2] Ik zou zeggen : als je niet kunt spellen en geen geintjes herkent dan zou ik ook maar eens een rondje gaan lopen alvorens te posten. ==> :grin: <== Het helpt als je plaatjes en meer info post ipv zomaar een URL en dan maar hopen dat daar iemand op klikt ... :roll: Zoiets als dit : [img:f15ab460e2]http://mugen.elecbyte.com/images/mugen7s.gif[/img:f15ab460e2] maakt toch wel een betere indruk ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...