Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb dus kabel slimmerik, maar dat is zo traaaaaaaaaag dat ik voor online gamen nog steeds mijn 56k modem gebruik.

Ik ben dus de dupe van die #%^*$^*@$%Casema !!!!!!! En daar is niet meer als een ping van 600-700 uit te halen !!! Met 56k modem moet het toch beter kunnen als de 300 die ik nu heb.

------------------ Had a Life ....... got a Computer

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Happy Alien: 300 mis vrij normaal voor een 56k

Huh? Ik woon zelf op de Campus van de Universiteit Twente en ik speel (iets te) veel Codename Eagle. Dit spel is eigenlijk alleen geschikt voor multiplay, maar het staat er ook om bekend dat het gigantisch traag is wat betreft de netwerkcode. Hoe komt 'et dan dat als ik hier (Enschede) een dedicated game host en vervolgens diezelfde game join met 56K dat ik dan een ping van 110 ms heb??? Ik bedoel, het is maar 56K en toch zo'n lage ping zou dan ook zeker mogelijk moeten zijn met andere spellen.

------------------ Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding... :P

Link naar reactie
quote:
Originally posted by WWW: Huh? Ik woon zelf op de Campus van de Universiteit Twente ...
dat verklaart waarschijnlijk al alles : je hebt daar waarschijnlijk een veeeeeeeel betere verbinding met het internet. Zeker een 56k-verbinding zal pas optimaal zijn als er zo goed als geen storingen op de lijn zitten.

------------------ - Red Kink FM - - JaFO's Bot-editor - - How many pirates did you kill today ? -

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...