Ga naar inhoud

last in amsterdam


Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...
Is er nou niemand die dit spel uitgespeeld heeft? Jullie zijn toch wel wat beter dan zo'n stom nieuw lid die denkt dat hij alles is (ik dus). Kom op zeg, laat iemand die het uit heeft gespeeld eventjes reageren. Of zijn jullie te bang, dat jullie worden afgedaan als ouwe rotten, omdat het spel al zoooooooooooooooooo oud is? Sorry hoor, het moest er even uit.
Link naar reactie
Ik heb geen gekraakte versie, dus ik kan niet eens de sexshop in. Ja waar ben ik? Er zijn zoveel dingen waar ik nog vraagtekens bij heb, en er zijn heel veel dingen waar ik tegelijk mee bezig ben. Zo zoek ik nog naar de pincode van het pasje. Ik denk wel dat die pincode achterop het bierviltje staat dat je bij de FEBO kunt vinden. Verder lukt het me niet om de naam van de directeur, Lieven, te noemen. De taxi zou naar Jannetje moeten rijden en ik kan de sleutels van de hotelkamer en het huis in de Bijlmer niet vinden. Het valt dus waarschijnlijk wel tegen hoever ik ben.
Link naar reactie
de pincode van het pasje krijg je bij Gijs, de broer, die wc's schrobt(daarvoor moet je wel onherkenbaar zijn, dus de bivakmuts opzetten, je weet toch wel waar dat te halen is?). Ik neem aan dat je weet waar dat is. Achterop het bierviltje staat een code voor een hintboek dat je bij de speciale boekenwinkel kunt halen(niet bruna), die code is ook te lang voor een pincode, of heb je het viltje nog niet? Bij mij gaat het soms ook niet om die naam Lieven te noemen. Je moet daarvoor iets bekeken hebben ofzo. Moet je gewoon vaker gebruiken en dan NOEM LIEVEN typen. De taxi rijdt ook naar Jannetje maar daar heb je natuurlijk geld voor nodig dus dat kan pas als je je pincode hebt. De sleutels van de hotelkamer(hotelpas) krijg je als je ergens bij de wallen bent geweest(dacht ik, tis al lang geleden!). De sleutels van het huis in de bijlmer liggen gewoon onder de deurmat. Dingen die ik odig heb zijn: wat moet je doen in de sexshop en wat is de code van de kluis van El Nasso. Succes ermee!
Link naar reactie
Larry (het heet volgens mij anders, maar je speeld een vent die heel wanhopig op zoek is naar een date) is ook een Tekst based adventure, maar dan met af en toe een plaatje :smile: Het is een leuk spel, en heel verslaafend, en dat voor een game die nog door Sierra gemaakt is. En dat is toch al een poos geleden. Hoe oud is dat spel???..want valt deze game, niet net zo als Larry onder de abandon games?..want die zijn dan toch vrij van een eventueele kost prijs of is dat niet meer zo?? Suc6 met de game
Link naar reactie
Volgens mij is het spel uit 1991 en het is in elk geval erg verslavend. Ik weet overigens nog niet waar ik die bivakmuts moet halen, misschien in de winkel? Maar dan heb ik een mesje nodig (kan ik ook niet vinden). Ik dacht zelf ook al dat de sleutel onder de mat zat, maar zelfs toen ik het zeker wist, deed ik er nog een half uur over om het commando uit te vissen, maar ik heb'em. Op dat bierviltje staat op de achterkant "Ceiser Carel 5319" (geloof ik), maar hoe kan ik dit gebruiken om dat hintboek te krijgen?
Link naar reactie
het mesje krijg je van de junk als je aan de junk een naald geeft, die je kan vinden in een vuilnisbak(dus nie de vuilnisbak met de berehak, maar n andere bij de trams(d8 ik..)Je moet koop ceizer carel doen ofzo, dat is vlak bij de venter in de buurt(je moet daar ergens west en dan noord ofzo).je moet gewoon voel mat doen.das niezo moeilijk toch?naja, ik hoor t wel weer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hehe, eindelijk verder. Ik had gewoon die injectienaald nodig. Het lukt me alleen nog niet om de taxi naar Jannetje, de Bijlmer of de Wallen te laten rijden. Als ik zeg "Rij Jannetje", zegt'ie probeer iets anders en om naar de Wallen of de Bijlmer te rijden gaat ook niet. Daarvoor moet ik eerst iets anders doen. Het is me nu ook gelukt om Lieven te noemen, waarom dat eerder niet lukte weet ik niet. En die hond, die moet je maar's aaien. Kijken wat er dan gebeurt. !!Vergeet 'em niet van te voren te saven!!
Link naar reactie
Je moet die hond niet aaien nee, dat is nogal slecht voor je gezondheid:) Als je dat leuk vindt, moet je maar eens het geld van de zwerver afpakken, is ook wel geinig.Ook ff saven dus. Je moet niet Rij Jannetje zeggen, maar Rij Wallen/Bijlmer. Als je geen geld hebt kun je niet met de taxi!Als je dan nog steeds nix kan moet je naar iets van Office(?). Ergens bij een tiepmiep en brieven posten en archief(waar het paspoort van Jannetje ligt). Daar is een prikbord waar iets over de taxi staat(als ik het me goed herinner,tis nogal lang geleden).Waarschijnlijk lukt het dan wel!Als ik nog kan helpen hoor ik het wel!Succes ermee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...