Ga naar inhoud

Diablo II of Baldurs Gate II


Aanbevolen berichten

De games lijken in niets opelkaar, het enige wat ze gemeen hebben is dat ze geen verbetering zijn van hun voorganger.

Diablo 1 koste mij heel veel telefoon tikken terwijl Diablo II nu met kabel na een weekje eraf is gegaan, zo Baldur's...deel een helemaal uitgespeeld net als de addon, deel twee een uurtje gespeeld en eraf gemikt...gaaaap

Beide in de schappen laten liggen zou ik zo zeggen.

Arnold

Link naar reactie
Arnold stelt het wel erg zwart/wit, maar helemaal ongelijk kan ik hem niet geven. :sad:

Diablo 2 : probeer de demo eerst. Als je deel 1 nooit hebt geprobeerd, is deze wel aardig. Het wordt helaas wel wat veel van hetzelfde na de eerste paar levels/chapters. On-line kan het leuk zijn, maar aangezien de servers (toen ik speelde) zeer vaak overbezet waren kon je nauwelijks echt on-line spelen.

Baldurs Gate 1 of 2 : het mag zich dan wel 'AD&D' noemen, het blijft vrij een saai avontuur (en m.i. achterlijk moeilijk) vergeleken met het echte 'papieren' rollenspel ...

Er zijn alternatieven (die nog niet uit zijn) : - Evil Islands : de demo die ik heb gespeeld was zeer leuk. Het lijkt op een 'sneaky' versie van Diablo 2. Bovendien is het in 3D terwijl zowel Diablo als BG 2D zijn.

- als je per se D&D wilt spelen : 'Neverwinter Nights' Het schijnt een leukere opvolger te worden. Vooral omdat er de mogelijk schijnt te zijn zelf voor DM ('Dungeon master' voor de niet RPG'ers) te spelen ...

------------------ - Hindsight is always 20/20 -

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
hi ik heb diablo 1 + 2 en baldurs Gate 1 +2 ik zou zeggen instaleer diablo 2 nooit vergeleken met D1 is het zwaar kolte. over BG1 en 2 het zijn alle twee leuke spellen. het begin is een beetje saai maar als je de moete neemt om even door te gaan dan zijn het erg leuke spellen. ik heb geprobeert BG2 zo snel mogelijk uit te spelen maar het duurde 3 weken en ik had het al 2 keer uitgespeelt, dus naar een uurtje kan je nog niks zeggen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...