Ga naar inhoud

Soldier of Fortune


Aanbevolen berichten

[quote:b793a6ad52="carleone"] ... ook ik heb het spel sof, maar ben het serienummer kwijt geraakt tijdens de verhuizing kan iemand mij hier aan helpen :cry:[/quote:b793a6ad52] LOL denk je nou echt dat iemand hier in trapt ? Twee mogelijkheden : - je belt de lui die het spel geleverd hebben en vraagt of je alsjeblieft een nieuwe cd-key mag hebben - je koopt het spel gewoon ... voor de prijs hoef je het iig niet te laten
Link naar reactie
[quote:09d1ecbc89] ook ik heb het spel sof, maar ben het serienummer kwijt geraakt tijdens de verhuizing kan iemand mij hier aan helpen :cry:[/quote:09d1ecbc89] uhu en dus wij geven jou een serienummer waardoor jij lekker een illegaal spel kan spelen! jij stoute jongen dat mag je niet hier op C!T forum vragen lees eerst de regels es goed voordat je dit soort dingen vraagt! btw er bestaat geen excuus om een serienummer te krijgen, ik vindt et erg jammer voor je als het echt waar is maar als we iedreen moeten geloven en maar serienummers gaan rondstrooien krijgen we helemaal een puinhoopie hiero :S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...