Ga naar inhoud

Soldier of Fortune


Aanbevolen berichten

Ik heb bij aanschaf van mijn Asus GeForce2 GTS videokaart het spel Soldier of Fortune gekregen. Ik had hiervoor ook al de demoversie gehad en gespeeld. De versie die ik bij mijn kaart heb gekregen is volgens mij de volledige versie want ik moet ook een serienummer invoeren als ik het spel installeer en voor de eerste keer wil spelen. Ik kom in de game echter net zo ver als in de demo. Telkens speelt het zich af in een kelder. Ik had gelezen dat je ook missies hebt in bv. Irak en gestolen kernkoppen moet zien terug te halen. Maar ik kan gewoon niet ontdekken hoe ik deze missies kan vinden. Ik zie alleen maar 4 of 5 levels met opeenlopende moeilijkheidsgraden, allemaal voor hetzelfde spelletje, nml. in de kelder. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze missies toch kan spelen ? Ik kan ook online gamen met de cd-versie die ik heb.
Link naar reactie
haal anders ff een walk van bijv. soldier-of-fortune.com en kijk of je zo door de levels heen kan komen, want D Spaans is right; ff de trein (of metro)baan op in het donker en knallen maar, dan krijg je vanzelf een filmpje die je naar het volgende level brengt.

------------------ Bye

Werk = vrijetijdsvervuiling

McDavid

Link naar reactie
Is dat SOF nou een beetje de moeite waard, of niet? Ik heb zelden een shooter zo snel in de uitverkoop zien liggen (op die Davilex troep na dan). Geeft mij toch een beetje het idee dat de kwaliteit door de afkorting aangeduid wordt.

Noem eens een reden om het aan te schaffen? Wat is echt verassend in dit spel?

------------------ Met vriendelijke groeten, Laurens

"Leven is meervoud van lef"

Link naar reactie
Ik kom ook op het pleintje met die drie kerels in een kamertje achter glas. Het begint als ik de kelder binnenga. Ik ga eerst de trap af, dan komt er een knakker die ik overhoop schiet. Rechtsaf weer de de trap af, een kamer waar een agent gewond op de grond ligt, een kerel die op me af komt en een kerel die achter een tafel zit. Als ik die ook heb neergeschoten dan gaat rechts een deur open van een klein kamertje, daar staat ook een vent die ik neerschiet. Vervolgens rechtdoor, rechtsaf, een gijzelaar die wordt vastgehouden met 1 tot 3 boeven. Links heb je een kamer met een paar tv's, hier kun je extra munitie bijladen. Ik ga rechtdoor, een trapje af, twee gijzelaars en twee boeven. Als ik die heb neergeschoten dan ga ik linksaf, een gang door, rechtsaf, een pleintje met rechts een kamertje met drie boeven achter glas. Die schiet ik ook neer, rechtsaf een gang, daar komen ook een paar man op me af, rechtsaf, trap op, rechtsaf, een trapje af, hier is ook een soort pleintje met twee boeven die tegen een muurtje pissen. Hier heb je twee toiletruimtes met ook boeven in. Dit is alles. Als ik iedereen heb neergeschoten dan kom ik verder niemand meer tegen. Op een gegeven moment sluit ik de game maar gewoon af aangezien er niets meer gebeurd.
Link naar reactie
Ik kom ook op het pleintje met die drie kerels in een kamertje achter glas. Het begint als ik de kelder binnenga. Ik ga eerst de trap af, dan komt er een knakker die ik overhoop schiet. Rechtsaf weer de de trap af, een kamer waar een agent gewond op de grond ligt, een kerel die op me af komt en een kerel die achter een tafel zit. Als ik die ook heb neergeschoten dan gaat rechts een deur open van een klein kamertje, daar staat ook een vent die ik neerschiet. Vervolgens rechtdoor, rechtsaf, een gijzelaar die wordt vastgehouden met 1 tot 3 boeven. Links heb je een kamer met een paar tv's, hier kun je extra munitie bijladen. Ik ga rechtdoor, een trapje af, twee gijzelaars en twee boeven. Als ik die heb neergeschoten dan ga ik linksaf, een gang door, rechtsaf, een pleintje met rechts een kamertje met drie boeven achter glas. Die schiet ik ook neer, rechtsaf een gang, daar komen ook een paar man op me af, rechtsaf, trap op, rechtsaf, een trapje af, hier is ook een soort pleintje met twee boeven die tegen een muurtje pissen. Hier heb je twee toiletruimtes met ook boeven in. Dit is alles. Als ik iedereen heb neergeschoten dan kom ik verder niemand meer tegen. Op een gegeven moment sluit ik de game maar gewoon af aangezien er niets meer gebeurd.
Link naar reactie
Schiet ze 's niet alledrie kapot; als je er één laat leven, dan komt de laatste vanzelf de deur uit om jou te pakken. Als jij dan een beetje beter schiet als die vogel, heb jij de kans om die deur in te gaan en de handel over te halen, zodat je links van die kamer het nu geopende rolluik in kan! Suc-6.

------------------ Bye

Werk = vrijetijdsvervuiling

McDavid

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Speedy: Ach, het verkocht door zijn grove geweld, echt boeiend vind ik het spel niet en de multiplay optie is ook 3x niks. Echter voor een paar tientjes kan je je prima vermaken met een recht toe recht aan shooter. Verwacht echter geen pareltjes als UT of HL.


Ik vind SOF toch duidelijk beter dan Halflife of UT..

Maar het kan niet tippen aan de beste shooter allertijden: Elite Force

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[quote:a2c0e347b8="Speedy"]Staat er niet ergens op de CD OEM ofzo? Heb hier ook 2 versies van SOF, 1 gekocht dus met alle levels en een OEM bij mijn muis geleverd, deze bevat 2 levels (in de kelder en op een trein). Misschien is die bij de asus een erg beperkte versie?<P>------------------ Steun <A HREF="http://members.home.nl/gebruikers" TARGET=_blank>Troubels@Home</A>![/quote:a2c0e347b8] :
Link naar reactie
[quote:8d915deab9="GIANNO"]Ik heb bij aanschaf van mijn Asus GeForce2 GTS videokaart het spel Soldier of Fortune gekregen. Ik had hiervoor ook al de demoversie gehad en gespeeld. De versie die ik bij mijn kaart heb gekregen is volgens mij de volledige versie want ik moet ook een serienummer invoeren als ik het spel installeer en voor de eerste keer wil spelen. Ik kom in de game echter net zo ver als in de demo. Telkens speelt het zich af in een kelder. Ik had gelezen dat je ook missies hebt in bv. Irak en gestolen kernkoppen moet zien terug te halen. Maar ik kan gewoon niet ontdekken hoe ik deze missies kan vinden. Ik zie alleen maar 4 of 5 levels met opeenlopende moeilijkheidsgraden, allemaal voor hetzelfde spelletje, nml. in de kelder. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze missies toch kan spelen ? Ik kan ook online gamen met de cd-versie die ik heb. [/quote:8d915deab9] ook ik heb het spel sof, maar ben het serienummer kwijt geraakt tijdens de verhuizing kan iemand mij hier aan helpen :cry:
Link naar reactie
Pfff... wat een 'soldier of fortune' ...is nog te verlegen om wat ramen kapot te schieten en daardoor heen te kruipen. Overigens vind ik SoF zeker zijn geld waard (ik heb 'm een tijd geleden voor 25 gulden gekocht), zeker beter dan de gemiddelde shooter. Het mag dan geen vreselijk vernieuwend spel zijn, de gameplay is gewoon perfect en de [i:b2258d00db]gore[/i:b2258d00db] blijft leuk ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...