Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het spel the sims is een heel leuk spel al moet je het niet uren achter elkaar gaan spelen maar ik kom niet verder met m'n carriere omdat ik niet genoeg inzicht heb. Als ik mijn inzicht wil verbeteren met het schaakbord dan gaat mijn personage even schaken maar kort dus ik krijg geen exstra streepjes bij mijn inzicht wie weet hoe je dit aan moet pakken het humeur van mijn personage is goed
Link naar reactie
Schaken is hetzelfde als lezen en het verkrijgen van andere vaardigheden. Wijs het apparaat aan dat hij/zij moet gebruiken (niet de stoel maar het schaakbord zelf!!!). Hij/zij gaat dan zijn gang en als er wat te leren is verschijnt er een balkje boven zijn hoofd dat geleidelijk vult.

Een tip : laat een tweede sim meeschaken. Ze leren allebei (als het volwassenen zijn!) en ze hebben sociaal contact!

Als de sim goed gehumeurd is gewoon wachten tot het metertje boven zijn hoofd helemaal gevuld is.

Je krijgt dan een melding dat zijn inzicht verbeterd is (en dus een extra punt bij je vaardigheden).

Mocht het desondanks niet lukken, kan het aan zijn/haar persoonlijkheid liggen. Niet iedere sim zul je even makkelijk wat kunnen leren.

------------------ - Hindsight is always 20/20 -

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...
[quote:adc8212267="thypoon"]Het spel the sims is een heel leuk spel al moet je het niet uren achter elkaar gaan spelen maar ik kom niet verder met m'n carriere omdat ik niet genoeg inzicht heb. Als ik mijn inzicht wil verbeteren met het schaakbord dan gaat mijn personage even schaken maar kort dus ik krijg geen exstra streepjes bij mijn inzicht wie weet hoe je dit aan moet pakken het humeur van mijn personage is goed [/quote:adc8212267] Hallo, je kan ook bij opties "free will" uitschakelen dan blijft hij maar schaken ook al heeft hij geen zin. groeten Ingrid
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...