Ga naar inhoud

A2 Racer III (wat is het beste race-spel?)


Aanbevolen berichten

Na 2 weken, vastlopers in hard aangereden obstakels, en bij overgang naar nieuw toernooi, zwarte schermen met venstertje: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Opnieuw opstarten. Indien de fout zich blijft voordoen, kontakt Davi-service". En dan heet het spel ineens geen a2racer meer, maar davilex! Beschrijf je je probleem en stuur je je intiemste pc-gegevens mee, krijg je enkele dagen later een door een (blijkbaar) geestelijk minder valide persoon opgesteld schriftelijk antwoord, dat bestaat uit een uit davi-service's eigen teksten geknipt standaardprobleem (een van de vier!?) met een idem antwoord. En die site van ze is ook een hoop lucht...

Overigens: als ie het doet, vind ik het een machtig scheurijzer.

Nou heb ik geen ervaring met andere, "echte", race-spellen; hebben jullie een tip? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Als je een snelle pc hebt ( P2 300, 128MB ram en goeie 3D kaart, het liefst sneller ) dan is Rally Championship 2000 het beste wat er te koop is. Goeie graphics en vette gameplay.En als je A2racer al goed vind...... dan donder je van je stoel bij RC 2000 ( ik bleef gewoon zitten, wat dus al aangeeft wat ik van A2Racer vind ). Need 4 Speed 4 is inderdaad ook een goeie, en voor 50 piek te koop. Dat is een vette arcade racer loopt nog op een 166mmx met 3D kaart Ook zeer leuk is TOCA 2 Touring Cars ( wederom snelle pc vereist, minimaal P2 met 3D kaart ) evenals Colin McRae rally (zelfde makers als van TOCA ).

------------------ Gaming is life! Nu ook op www.pc-geeks.net !!!

Link naar reactie
Alle NEED FOR SPEEDS zijn ERRRUUGGG VET. Ik ben totaal verslaaft aan Need for speed spellen, alle versies. In Need For Speed III heb ik al vele andere tracks en een supergave wagen [ jared fly ]. Dat ding gaat op een geschikte track tot wel 2800 km/u Bij zulke dingen word ik weer een kind

Heb trouwens geen problemen met A2 racer III europa tour. Heb dan wel een volledige installatie gedaan. Beetje sloom spel en de politie in dat spel is veel te softie.

Greetz, systeembeheerder STM

Link naar reactie
  • 2 weken later...
A2RIII Europa Troep blijft vervelend doen

Op aanraden NFS (Road Challenge) geinstalleerd -meer hadden ze niet bij dicksons - Alle ingame grafische mogelijkheden op max. gezet-beeldscherm op 800x600, spel start na inst. op 312x(een ander vreemd laag getal)-. Detail nog steeds veel minder dan Davilux. Heb P3b-f, PIII450,128mb, V770u32(nwe. drivers), Winddoos98seNL, dx7, 17"mon. Heeft er nog iemand een tip? Heb ook nog sblive!4000, waarvan spelpoort niet gedetecteert word tijdens installatie van WingmanXtreme(stick zit nu op usb-autodetektie van winddoos?-). Gaarne uw mening.

Link naar reactie
Inderdaad de hele NFS serie (behalve 2) vond ik wel kewl. Maar d'r is een klassieker die gwoon leuk blijft... STUNTS! Gewoon zow lachuh om snel en simpel je eigen tracks in mekaar te zetten en dan (heel onrealistisch--> dus leuk ) te gaan racen. En hij draait bij mij (NFS 3 ook nog wel btw)

Mzzltjes

Gerlo

------------------ *I hate people that think that their ass don't stink*

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
LOL (behalve de slechte service van davilex dan)!!! De A2 racer series zijn zowat de slechtste racespellen die erzijn. Wil je een goed racespel, koop dan Collin Mcrae Rally 2 (binnenkort komt deel 3 uit), Driver, Grand Prix 3 + aanvulset 2000, NeedforSpeed series (deel 3 en verder), F12001 of Rally Championship 2000. Speelplezier verzekerd, ook op een wat oudere PC (maar check wel even de systeemeisen).
Link naar reactie
Ik vind Need for Speed Porsche unleashed echt HET race spel voor de pc. Alle A2 racers en de rest van die davilex shit vind ik echt drie keer niks, als je geluk hebt werkt het eventjes maar dan heb je een paar van die blokken dozen over je scherm kachelen. Neej geef mij maar Need for Speed allemaal stuk voor stuk goeie race gamez.
Link naar reactie
[quote:200ac9d5ca] Op 08-02-2002 20:09, schreef Eddy van Wuyckhuyse: Iedereen noemt wel meteen de NFS serie op maar wat te denken van Midtown Madness 2 (vooral multiplayer)? Is toch erg leuk, vooral met andere autos. Rally championship is inderdaad ook erg goed. Is ook goed voor een zware PC :grin: [/quote:200ac9d5ca] Het is alleen jammer dat er geen verkeer rijdt in mm2 in multiplayer... (overigens wel een leuk spel, vooral omdat er zo veel voor te downloaden is)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...