Ga naar inhoud

Tiberian Sun LEGALE kopie!!!!


Aanbevolen berichten

Mensen mensen,

Ik krijg toch sterk de neiging om te roepen dat dit de verkeerde kant op gaat. Het loopt echt uit de hand en dat kan ik niet toleren en helemaal niet in zo'n samenleving

daarom roep ik op allen ons vriend / medeforumer Workshop Alex te volgen en zo de criminaliteit de baas te zijn.

Greetzzz.....

Pastoor Da King

p.s Workshop Alex je bent een man naar mijn hart en ik zie jouw als mijn idool. Die denkbeelden doen me vooral inspireren

HA HA

[This message has been edited by Da King (edited 10-09-1999).]

Link naar reactie
Workshop alex: <quote>Daarnaast zijn de makers van cracks ook regelmatig illegaal bezig omdat ze hiervoor "reverse engineering" toepassen en ook dat is volgens de meeste licenties dus niet toegestaan</quote>

Dit is niet helemaal waar. In sommige landen (waaronder Rusland) is het legaal om een programma te debuggen mits dit voor educatieve doeleinde is. (en daar valt in principe alles onder !).

Link naar reactie
> In sommige landen (waaronder Rusland) is het legaal om een programma te debuggen mits dit voor educatieve doeleinde is. Wat dus tot gevolg heeft dat de export van software naar Rusland en al deze andere landen vrij beperkt is... Als deze landen hun wetgeving niet stricter maken op dit gebied dan blijft de export van software naar deze landen behoorlijk beperkt. Dit was tevens het geval met Nederland, zo'n 15 jaar geleden. Omdat de Nederlandse wetgeving te soepel was, was veel software nauwelijks leggaal te verkrijgen. (Ten minste, legaal volgens de software-leverancier.) En hoewel een land waarschijnlijk toch wel aan software kan komen, is dit echter veel lastiger dan normaal, waardoor de gebruikers veel meer moeite moeten doen om aan software te komen. De winkels hebben in ieder geval niets...

> Workshop Alex je bent een man naar mijn hart en ik zie jouw als mijn idool. Heb jij een hart dan?

Link naar reactie
WA, ik ben het meestal wel met je eens, maar dat verhaal van je over twee windows licenties omdat je twee pc's hebt gaat toch wel wat ver. Dit riekt naar fundamentalisme.

Volgens mij heb je het trouwens ook nog eens bij het verkeerde eind. Voor heel veel software geld dat de licentie op meerdere plaatsen geïnstalleerd mag zijn mits deze niet tegelijkertijd gebruikt wordt. Dus tenzij je echt op twee pc's tegelijk met je muis zit te raggen is het volgens mij niet nodig om daar twee licenties voor aan te schaffen. Ikzelf gebruik (niemand gelooft dit) uitsluitend software met licentie. Ik heb eveneens twee pc's maar ik geloof echt niet dat ik illegaal bezig ben als ik mijn pakketjes op beide pc's installeer. De ene pc is mijn test pc, en als alles blijft werken gaat de boel door naar mijn ontwikkel pc. Als dat illegaal is, het zij zo.

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
[quote:aaa2aad45b="Salv"]speedy zette ook een slot op mijn topic. Terwijl ik alleen maar vroeg om een simpele patch. Als ik er dan bij zet dat ik een legale versie heb dan laat je hem toch gewoon open... We zo vriendelijk tegenover je onderdanen.[/quote:aaa2aad45b] Ja. Ik BTW nog steed geen goede <piep..verboden woord> gevonden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...