Ga naar inhoud

Tiberian Sun LEGALE kopie!!!!


Aanbevolen berichten

Ik wil voor mijn thuisnetwerkje graag een 2e Tiberian Sun branden. Zodat we lekker tegen elkaar kunnen spelen! Nou kunt u wel zeggen je heb toch 2 cd`s,?? ja maar ik wil wel met z`n 3en of 4en kunnen spelen! Dus ik lekker die cd`s kopieëren vraagt die om de goede cd erin te doen! Alles geprobeerd: zoals het spel opnieuw installeren met de goede licentie code enz enz! Iemand enig idee hoe ik dit spel goed zou kunnen spelen?? Alvast heel erg bedankt!!

Met vriendelijke groet.

J.Peerenboom

Link naar reactie
Het probleem is niet dat ik hem niet kan kopieëren want dat is allang gelukt! Maar als ik hem wil spelen vraagt hij naar de originele CD maar ik wil hem dus van de Gekopeërde CD spelen! Nou bedacht ik net bij mijzelf dat het misschien eraan zou kunnen liggen dat ik hem eerst naar de HD had gekopieërd en daarna naar CD. Zou het kunnen dat als ik meteen met Adaptec Easy CD copieër kopieër dat hij hem dan wel zou pakken?? Omdat hij dan misschien helemaal zijn standaard waarden houd?? Alle reachties zijn van harte welkom!! Met vriendelijke groeten,

J.Peerenboom

Link naar reactie
Waarschijnlijk zit er een kopieer beviliging op die kijkt naar het nummer van de cd. Moet je ff een crack op de cd zetten en dan werkt 't wel. Die crack zal waarschijnlijk nog gemaakt moeten worden.

Als je met meerdere pc's gaat spelen heb je voor elke pc een licentie (dus een gekochte versie) nodig. Dat kopieren is dus niet legaal.

Link naar reactie
> Maar in een netwerk kopieëren dat mag toch of ligt dat nou aan mij?? want als dat niet mag dan hou ik er meteen met op!! Toch bedankt!! Bij spelletjes geldt de licentie meestal per gebruiker. Bij TS geldt de licentie kennelijk voor twee gebruikers. Wil je meer gebruikers in het systeem, dan zul je de licentie dus moeten uitbreiden en een extra kopie moeten aanschaffen. Al het andere is in principe illegaal.
Link naar reactie
Tjonge jonge zeg, koop je een spel, komt er hier nog even iemand vertellen dat je het niet op een 3 PCs netwerk mag draaien...

Als jij een netwerk zou hebben zou je zeker ook 3 keer Windows kopen?

TibSun maakt gebruik van een unieke code, en als je over LAN speelt mogen niet meer als twee PCs dezelfde code gebruiken, je moet dus een crack hebben die die code veranderd (tenminste, ik neem aan dat dit het probleem is).

Alexander

Link naar reactie
Ik heb voor eigen gebruik een werkende kopie gemaakt maar je moet nog iets doen om hem te kunnen gebruiken en dat is de gamerunner starten die je ook van copyworld kunt halen.

geen probleem mee verder

voor de liefhebbers stuur een mailtje dan stuur ik het proggie mee terug (is maar een klein ding 44kb)

Of nog beter.. haal hem hier vanaf http://users.telekabel.nl/awilkens klik op de rechter "linux inside" bovenaan.

tjuus

[This message has been edited by Arnold (edited 05-09-1999).]

Link naar reactie
Ik heb al vaker discussies gevoerd over illegale software, en ik wordt er zelf ook een beetje moe van. Maar, okay. Op veler verzoek...

> Als jij een netwerk zou hebben zou je zeker ook 3 keer Windows kopen? Ik heb een netwerk met 2 PC's en inderdaad, twee legale Windows-versies! (Hetzelfde geldt ook voor de overige software, voor zover dit volgens de licentie verplicht is.

> Een werkende kopie voor jezelf is niet illegaal. Tenzij er in de licentie vermeldt staat dat dit niet mag! Maar dan moet dat dus bij de licentie-voorwaardes vermeldt staan. Verder mag je de binaire code niet wijzigen en met gebruik van een crack doe je dus iets wat volgens de licentie-voorwaardes niet mag! Daarnaast zijn de makers van cracks ook regelmatig illegaal bezig omdat ze hiervoor "reverse engineering" toepassen en ook dat is volgens de meeste licenties dus niet toegestaan.

Niet dat iemand hier nu van wakker ligt, maar toch...

> Ik maak geen gebruik van ilegaal spul moet iedereen ook maar voor zich zelf uitmaken. Ik deel deze mening. Iedereen moet zelf bepalen of hij of zij illegale software gebruikt. Maar je moet wel weten wat de gevolgen van illegale software kunnen zijn, vooral als je zelf illegale software gaat verspreiden...

> En een eigen kopie mag altijd dat weet ik. En op deze regel is dus al enkele jaren een uitzondering op.

Link naar reactie
de meeste zullen mij wel voor gek verklaren maar er gaat bij mij niets boven het plezier van thuis komen met een mooie doos van een zelf gekocht spel/programma met boekjes en volle ondersteuning online

crazybytes kopers missen een hoop want de games zijn geript en vaak slecht ook.

Vergelijk de orginele Sinn maar eens met de CB versie juist een dooie pier zonder sfeer.

tjuus

Link naar reactie
Jullie doen allemaal moeilijk.

Bij cdfreaks.com. De crack game.exe downloaden. Dan kopieer je de TS CD naar je HD. In de install directory overschrijf je de game.exe met de gekraakte game.exe.

Dan met adaptec easy cd creator cd branden. Niet vergeten de goeie volumenaam mee te geven aan de CD.

Als het klaar is, kun je gewoon installeren verder niets, want crack wordt mee geinstalleerd. Werkt dus gewoon als de versie uit de winkel.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...