Ga naar inhoud

SimCity3000 werkt niet vanaf de HD wel met de CDRom


Aanbevolen berichten

Mijn probleem is dat ik SimCity3000 op de HardeSchijf gekopieert heb maar dan doet hij het niet goed. Het spel werkt wel doormiddel van de CDRom. Als ik het spel opstart verschijnt bij het hoofdmenu de keuze knoppen maar zonder de tekst. En als ik dan een nieuwe stad kies blijft hij hangen bij het laden. Ik kan dan nog wel met Alt+Tab terug naar windows98. Wie weet wat er fout is?

Eli Versteeg

Link naar reactie
> Goh, iemand met een origineel spel. En zo hoort het ook!

Wat het probleem is, is dat SimCity verwacht dat het spel op een CD-Rom staat en omdat dit dus niet zo is, heb je dus de nodige problemen. Dit kun je beschouwen als een soort kopieer-beveiliging.

Waarom speel je het spel niet vanaf CD-Rom? Daar is het immers voor bedoeld...

Link naar reactie
> je moet even naar www.XxxxXxxxXxxxx.xxx. daar kan je een exe-file downloaden. > je moet simcity installeren en vervolgens de exefile vervangen.

Ai! Daar moet ik toch even op reageren...

quote:
XxxxXxxxXxxxx ONLY supplies information and Tools to enable you to make a PERSONAL BACKUP of your original Game CD. Keep the following in mind when making a backup of an Original Game:
  • You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game/CD as long as you are the owner of the Original Game/CD.
  • You are NOT ALLOWED to sell, rent or give away any backups of copyrighted Games/CDs as this is not allowed by Copyright laws.
  • You MUST DESTROY any backups when selling the Original Game/CD.
  • Ik vind dit gevaarlijk dicht in de buurt van illegale software komen... Overigens, de ExeFile vervangen is niet toegestaan volgens de kleine lettertjes in je software-licentie...
    Link naar reactie
    > En wat dan nog Workshop Alex....maakt de man wat uit als hij maar van z'n HD kan spelen Ik verwachtte al dat iemand zo zou reageren. Het heeft in ieder geval langer geduurd dan ik verwacht had...

    Waar het mij om gaat is dit: dit forum is niet bedoeld om mensen aan illegale software te helpen, of om te zorgen dat bepaalde personen illegale software kunnen gebruiken. Daarnaast is dit forum niet bedoeld om een discussie te beginnen over illegale software, dus als je hierover door wilt gaan, dan begin je maar een discussie hierover in forum: algemeen.

    Als hij een legale versie heeft van SimCity, dan hoeft hij het helemaal niet vanaf zijn harde schijf te spelen! Ik zet dan ook mijn vraagtekens bij de reden waarom Eli Versteeg het spel vanaf harde schijf wil spelen...

    Link naar reactie
    Niet te geloven! Jij hebt echt altijd wat te zeuren! Ik speel Simcity ook van de harde schijf omdat ik anders teveel cd-tjes in de buurt van mijn computer moet houden, omdat het wat sneller gaat en omdat ik anders geen (illegale)mp3-tjes kan luisteren tijdens het spel! Trouwens, ik heb de exe file niet vervangen, ik start het spel gewoon op met een ANDERE exefile, ik verander dus niks.
    Link naar reactie
    • 2 jaren later...
    [quote:142f68747a] Op 08-02-2002 11:13, schreef The One: (...)[/quote:142f68747a] euhh, ik betwijfel of ze nog een oplossing zoeken: [quote:142f68747a] Geplaatst: 31-07-1999 [/quote:142f68747a] beetje oud topic misschien? naja maakt niet uit hoor, heb de fout zelf ook een keer gemaakt :wink: _________________ Press to test, Release to detonate [ Dit Bericht is bewerkt door: 2morrow op 2002-02-08 17:41 ]
    Link naar reactie

    Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

    Gast
    Reageer op dit topic

    ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

      Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

    ×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

    ×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

    ×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

    • Populaire leden

      Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

    • Leden

      Geen leden om te tonen

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...