Ga naar inhoud

IE/FireFox sluit spontaan af bij bepaalde site


anoniem

Aanbevolen berichten

Gegroet, Een bepaalde site geeft problemen: www.let.uu.nl (de homepage van de faculteit van Letteren, Utrecht) Ik moet op een gegeven moment inloggen, na een paar keer klikken. Als ik dan mijn gegevens heb ingevuld, sluit Internet Explorer spontaan af! Zonder enige foutmelding of iets dergelijks. Nu heb ik FireFox geprobeerd: zelfde verhaal. Het enige wat ik nog kon bedenken, was een pop-up killer, maar die heb ik disabled en afgesloten. Kan het misschien iets te maken hebben met ActiveX-elementen? Ik heb de veiligheid al heel laag gezet, helpt ook niets. Op andere computers werkt het wel; weet iemand wat het kan zijn? Voor de duidelijkheid: de homepage werkt wel, maar na het inloggen sluit IE/FireFox af. Dit is de enige site die problemen geeft.
Link naar reactie
Ik heb bijna hetzelfde probleem, maar vanwege de verschillen toch maar een [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=139002]ander topic[/url] geopend. Misschien heb je ook nog wat aan de antwoorden daarop. Zelf zou ik bijna denken dat jouw probleem echt bij de website zelf ligt in de vorm van 'slechte code', aangezien je het verder nooit bij andere sites hebt. Waarschijnlijk heb je er niet veel aan, maar succes iig.
Link naar reactie
[quote:56346b14b4]Misschien heb je ook nog wat aan de antwoorden daarop. [/quote:56346b14b4] bedankt ik zal hem in de gaten houden [quote:56346b14b4]Zelf zou ik bijna denken dat jouw probleem echt bij de website zelf ligt in de vorm van 'slechte code' [/quote:56346b14b4] Dat zou ik idd ook denken, omdat het de enige site is waar het ooit gebeurt. Ware het niet, dat op andere computers de site wel werkt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...