Ga naar inhoud

Bedroevend laag??!!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte Ik vind dat ik ondanks dat ik een snelle modem heb (classic), volgens Chello hoefde ik geen nieuwe, deze was op deze snelheid berekend, maar ondanks is mijn snelheid bedroevend laag, soms 5 tot ongeveer 100 kb/ps, volgens zeggen kon dat liggen aan Zonealarm of de Router, maar weet niet hoe ik dat moet instellen. Werk met een Edimax Broaband Router BR6104 de firewall staat op Disable ???? En ZoneAlarm is free versie Mijn systeem is deze configuratie Pentium (R) 4 CPU 2,40GHz Kloksnelheid 2.41 GHZ, 1.00GB geheugen Alvast bedankt voor je raad Met vriendelijke groet Henk
Link naar reactie
Geachte hr. Lion De snelheid die ik te zien krijg als je iets download, dat geeft hij aan hoeveel dat is, laatst had ik nog gelijk als met een telefoonverbinding, iets van 5.7 en gisteravond begon met 800 zakt dan af naar 200/150 daar schomelde hij dan tussen in. de test laat zien, download 452 KBytes/sec (=3619 kbps) upload 50 KBytes/sec (=401 bpps) Als ik met Bittorrent zou downloaden hoe hoog mag dan de snelheid liggen, ook ongeveer 1 tot en met 20, want hoger komt hij bij mij niet, daarom maar verwijderd, want dat schiedt ook niet op. Geachte hr Gerben De anders site is helemaal in het Engels, daar ik dit niet machtig ben, is dit voor mij acradabra, gewoon Engels al veel lmoeite mee, dan in pc taal niet meer te volgen voor mij. maar bedankt voor jullie reactie Henk
Link naar reactie
Met tweaken moet je altijd een aantal maatregelen treffen, Backuppen en nog eens backuppen. Netwerk tweaks hebben geen tot weinig nut met Windows 2K/XP met oudere besturingsystemen waren ze soms nodig. maar met de komst van windows xp is dat echter overbodig idem met die geheugen optimalisatie e.d. windows xp heeft al een goede geheugenbeheer hier geld weer dat geheugentweaks wel goed waren voor windows 9X Taco
Link naar reactie
Firewall op Edimax enable, ZoneAlarm disable, of verwijderen. En probeer voor de aardigheid het progje TCPoptimizer. Welk modem heb je? Ik draai Chello Classic met Thompson modem en Edimax router, met ingeschakelde firewall, standaardinstelling en geen zonealarm. TCPoptimizer heeft bij mij een probleemcomputer in mijn netwerk ook aan hogere snelheden geholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...