Ga naar inhoud

inhoud mappen


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een wellicht vaag vraagje. is het mogenlijk om via internet explorer de inhoud van een map te bekijken? een voorbeeld: ik heb op een server bestanden staan voor mijn website. het adr. is: http://eduard.00freehost.com/downloads.html "downloads" is een map. de bestanden daarin zie je dan weer terug op de html. maar alleen als ik die bestanden ook in de website gezet heb. nu heb ik niet alles vrijgegeven, en via ftp kan ik er natuurlijk nog bij. ik vraag me af of ik via internet explorer toch die niet vrijgegeven bestanden kan zien? het komt er op neer dat ik zonder ftp en via IE in de map "downloads" wil kijken. kan dat?
Link naar reactie
Volgens mij is het onmogelijk om remote hidden files in IE te zien. Wel met B.v. wsftp (http://support.ipswitch.com/kb/WS-20001229-DM04.htm) Het schijnt ook met outlook te kunnen maar hoe weet ik niet (en weet ook niet meer zeker of dat remote of local was..) Wat je kunt proberen is; Je index pagina openen in Explorer (dus niet InternetExplorer!) en zorgen dat "show hidden and systemfiles" aangevinkt staat. Is zomaar een gedachte maar wie weet. Maargoed als het je bij je eigen server lukt dan dus ook bij anderen en dan wordt het hacken, niet kosjer dus.
Link naar reactie
het zijn niet echt veborgen bestanden he. ik dacht dat het moest kunnen, net zo als de opdracht :"DIR" in dos. foto's in mappen online laat hij trouwens wel zien! ik had nog een paar foto's in die map downloads staan, toen ik er heen ging zonder de html, zag ik de foto's. dus je kunt er in kijken op de een of andere manier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...