Ga naar inhoud

Zoek geschiedenis verwijderen uit altavista, google ea


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een simpel vraagje , waar ik helaas niet uit kom. Het gaat om het volgende. Ik heb via altavista het een en ander gezocht. De zoek criteria blijven in het zoekvenster staan. Ga ik naar google, waar ik nog nooit iets mee gezocht heb dan komen deze zelfde zoekcriteria weer te voorschijn. Na instaleren van de altavista werkbalk kan ik wel de nieuwe zoek criteria verwijderen,maar de eerder gezochte niet. Ik heb mijn hele systeem doorgezocht,incl het register, maar kan nergens deze criteria terugvinden. Alle history geschoond, ook geen resultaat. Kortom: waar kan ik de zoek history verwijderen??
Link naar reactie
Hallo forum vrienden. Ik heb het al gevonden. Gewoon op DEL drukken. Stom stom stom!!![quote:87b26035f2="f.ramaekers"]Hallo, Ik heb een simpel vraagje , waar ik helaas niet uit kom. Het gaat om het volgende. Ik heb via altavista het een en ander gezocht. De zoek criteria blijven in het zoekvenster staan. Ga ik naar google, waar ik nog nooit iets mee gezocht heb dan komen deze zelfde zoekcriteria weer te voorschijn. Na instaleren van de altavista werkbalk kan ik wel de nieuwe zoek criteria verwijderen,maar de eerder gezochte niet. Ik heb mijn hele systeem doorgezocht,incl het register, maar kan nergens deze criteria terugvinden. Alle history geschoond, ook geen resultaat. Kortom: waar kan ik de zoek history verwijderen??[/quote:87b26035f2] :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...