Ga naar inhoud

wat word er bedoeld met blijvende lecentie?


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een suktje over babylon op deze site gelezen. Nu wil ik dit programma aan schaffen. Alleen de koste zijn mij nog niet helemaal duidelijk. er staat: "Na deze periode moet het programma worden geregistreerd voor 20 euro per jaar. Voor een blijvende licentie moet 50 euro worden betaald" Wat word er met blijvede lecentie bedoeld? Kan je dan voor 50 euro de rest van je leven gebruik maken van dit programma? wat gebeurt er als er weer een nieuwe verzie op de markt komt,moet je hier dan weer een nieuw lecentie voor aan schaffen?
Link naar reactie
oke het betekent dus niet per definitie dat je gelijk ook de komende upgrade’s krijgt. Zou het dan niet zo kunnen zijn op een gegeven moment het programma zo oud is dat het niet meer word ondersteund door de uitgever? Bestaan er overgens ook programma's die overal op de pc je spelling kunnen controleren. dus ook in het veld waar ik nu aan het typen ben?
Link naar reactie
https://buy.babylon.com/index.php [i:3960af1700]"Babylon-Pro - Jaarabonnement Een jaarabonnement op de Babylon-Pro diensten. Vervalt na één jaar."[/i:3960af1700] Je bent naast die blijvende licentie van 49.50 USD/EUR nog zeker 24.50 USD/EUR per jaar kwijt aan updates (excl. EU BTW!) Betaal als het ff kan in USD, da's met de huidige USD/EUR valutakoers veel voordeliger.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...