Ga naar inhoud

ik kan wel inbellen.....maar kan alleen op zonnet.nl komen


Aanbevolen berichten

m'n moeder (ja....ik doe het voor haar!) kan wel inbellen met haar zonnet inbel account, maar zij kan niet internetten. zij heeft windows xp home edition. zij kan wel een klein aantal websites openen, zoals zonnet.nl zelf of www.nu.nl, maar zij kan niet andere websites openen in internet explorer 6.0 SP1. haar symantec virus-update programma kan geen verbinding maken met de symantec server om updates via internet te kunnen downloaden. zij kan niet op de website komen van www.trendmicro.com (om een online virusscan uit te kunnen voeren). zij heeft geen firewall behalve de windows xp firewall. de problemen zijn begonnen nadat zij een programma van zonnet ("zonnet instellingen") heeft gedownload die ervoor zorgt dat de inbelinstelling automatisch geconfigureerd worden. ik (haar zoon) heb een Zonnet ADSL family abonnement. als ik haar laptop aansluit op mijn zonnet adsl modem (Versatel DHCP modem installatie) en daarmee wil internetten, heb ik op haar laptop geen problemen. de automatisch virusscanner update van symantec is probleemloos verlopen. ik gebruik op haar laptop dezelfde windows user account als zij. ik heb met haar laptop en mijn adsl modem een online virusscan kunnen uitvoeren via trendmicro.com en heb geen virussen aangetroffen. als ik mijn adsl modem van haar laptop ontkoppelt en weer inbel.....kan ik weer niet internetten behalve surven naar www.zonnet.nl weten jullie raad??? gr., David
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...