Ga naar inhoud

Kaazaa wil niet verbinden


anoniem

Aanbevolen berichten

Moet je --> tools --> KaZuperNodes aanklikken en vervolgens onderaan rechts op de het witte rondje met rood kruisje klikken . Dan ff wachten en Kazaa uitschakelen , dan terug starten . Nu zou je verbinding moeten kunnen maken (je moet het mss een paar keer proberen) Dit lukte bij mij toch (kheb wel KazaaLite 2.4.2,maar dat werkt mss hetzelfde) :wink:
Link naar reactie
[quote:f33c9a88b6="JBS"] [quote:f33c9a88b6="Obi-wan-kenobi"] die werkt wel en bevat ook geen spyware. [/quote:f33c9a88b6] Dat werd ook gezegd van Kazaa Lite, hopen dat deze echt schoon is :)[/quote:f33c9a88b6] Die KaZaa Lite spyware-discussie kan ik me nog herinneren: Bij de installatie van KaZaa Lite werd een dummy-bestand neergezet wat door AdAware gezien werd als spyware. Tekortkoming van AdAware dus.
Link naar reactie
Die KaZaa Lite Revolution 2.6 werkt direkt. 1 keer accepteren in de windows firewall en OK. Na installatie had ik dus 2 kaazaas en 2 toegangen in de firewall. Dus FF netjes maken. Beide kaazaas verwijderd en beide uitzonderingen in de firewall verwijderd. De oude installatiemap met het handje verwijderd, daarna de nieuwe. Dat ging niet omdat sommige bestanden in gebruik waren. Ach ja. gewoon eroverheen de nieuwe geinstalleerd en wat foutmeldingen genegeerd op kpp.exe en kaazaalite.kpp het werkt gewoon. maar in de firewall staat geen uitzondering aangeven maar ik heb ook niet opnieuw toestemming moeten geven. het lijkt me dat het register is vervuild. waarmee maak je dat weer schoon onder xp?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...