Ga naar inhoud

Chello Quickfix


anoniem

Aanbevolen berichten

Leek me wel handig om chello quickfix te installeren. Even klikken en vervolgens verschijnt even "loading" in beeld. Chello belooft mij dat ik vervolgens stap voor stap door de installatieprocedure geloodst wordt. Er gebeurt echter niets. Dan maar even gevraagd aan Chello. Het antwoord luidt: "U geeft aan een probleem met Explorer te hebben. Neem contact op met Microsoft". Dit vind ik een waardeloos antwoord. Nooit enig probleem met Explorer gehad. Misschien dat een forumlid me wel een zinnig antwoord kan geven. Naar boven
Link naar reactie
Chello bevalt me over 't algemeen goed. Ik heb nooit de moeite genomen om QuickFix op te halen en te installeren; er heeft zich ook nooit een reden voorgedaan en eventuele problemen los ik wel anders op. Ik had al een sterk vermoeden dat dit progje het systeem gaat "besnuffelen"..... Van dat soort "snuffel"software krijg ik uitslag/jeuk, omdat er in de regel nogal eens wat aan rammelt. Ik zou echter in jouw geval die support desk van Chello net zolang van mail voorzien tot men tekst en uitleg heeft gegeven...! Uiteindelijk betaal je (ook) hiervoor! Suc6, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...