Ga naar inhoud

Tabs in Firefox


anoniem

Aanbevolen berichten

In Firefox heb ik onder Opties ingesteld dat elke nieuwe link of bookmarks in een nieuwe tab van het betreffende window geopend moet worden. Firefox trekt zich daar niets van aan en opent de ene keer een nieuwe window (via link) en de andere keer opent-ie in dezelfde tab (bookmark) in de bestaande window. Komt dit iemand bekend voor en is er iets aan te doen? 't Is vrij irritant. Kweet het; het mag niet, twee onderwerpen in 1 vraag, maar kun je de Bookmark Toolbar Folder in je Bookmarks niet verwijderen? Rob
Link naar reactie
Wat betreft de bokmarks folder kan ik je niet helpen, ik zou hem zelf ook graag weg hebben maar ben er nog niet achter hoe. Wat betreft de tabbalden kan je gebruik maken van de Tabbrowser Extension (kan je vinden via Google), waar je heel precies kan instellen hoe FireFox moet handelen met tabs. Daar kan je bijvoorbeeld ook instellen dat je automatisch een nieuwe tab moet krijgen als je een andere URL intypt, etc.
Link naar reactie
[quote:38a859b091="#robkeb#"]In Firefox heb ik onder Opties ingesteld dat elke nieuwe link of bookmarks in een nieuwe tab van het betreffende window geopend moet worden. Firefox trekt zich daar niets van aan en opent de ene keer een nieuwe window (via link) en de andere keer opent-ie in dezelfde tab (bookmark) in de bestaande window. Komt dit iemand bekend voor en is er iets aan te doen? 't Is vrij irritant. Kweet het; het mag niet, twee onderwerpen in 1 vraag, maar kun je de Bookmark Toolbar Folder in je Bookmarks niet verwijderen? Rob[/quote:38a859b091] Tip gebruik gwoon 1.0 PR, daar opent een linkje wel gewoon in een apparte tab. Had dit probleem ook in de nieuwste versie en vond t erg irritant. Tevens werken een aantal extensies niet zoals IEview. En volgens mij kan je die bookmarks folder idd niet verwijderen.
Link naar reactie
[quote:0eb1e77650="#robkeb#"]Nee, ik heb bij beide aangevinkt om links en bookmarks in een nieuwe tab te openen, maar het maakt niet veel uit. IS er trouwens nog veel verschil tussen de 1.0 PR versie en de 1.0?[/quote:0eb1e77650] Er zijn verschillende instellingen. Select new tabs opened from bookmarks or history en Select new tabs opened from links zorgen ervoor dat ALS ze in een nieuwe tabblad geopend worden dat tabblad geselecteerd wordt. Niet dat ze er standaard een nieuw tabblad openen. Wil je dat links in een nieuw tabblad openen. Zie dan [url=http://www.mozilla.org/support/firefox/tips#beh_tabbedbrowsingoptions]deze tip[/url] om extra instellingen te tonen. Voor je bookmarks heb je een aparte extensie, zoals [url=http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=161&hl=minit]MiniT+[/url] nodig (2e extensie daar). Verder is TBE een extensie die Firefox stuk slomer maakt en ook voor extra problemen zorgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...