anoniem Geplaatst: 28 november 2004 Delen Geplaatst: 28 november 2004 Hallo, Schoonpa van ondergetekende komt het internet niet meer op (@home). Nu lees zie ik op nu.nl dat er een storing is en dat iedereen zijn ip moet veranderen. Waarin staat er niet bij...je moet de helpdesk maar bellen. Je raadt het al: helpdesk zwaar overbelast. Heeft iemand tips? O ja: het artikel op nu: http://nu.nl/news.jsp?n=448470&c=50 Grts, Nelis Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Hoi Nelis, Ik had ook wat moeite maar niets veranderd. Werkt verder prima. Kijk hier ook even: http://www.home.nl/abonnee/meldingen/ groetjes Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Er zijn inderdaad grote problemen bij @home. Maar daar kan je schoonpa zelf weinig aan veranderen. Ik heb er gelukkig maar kort last van gehad, het werkt nu weer goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Het klopt wel dat een grote groep mensen ook automatisch een nieuw IP hebben gekregen , waaronder ikzelf. Mijn vorige Ip had ik al een aantal jaar. De router heeft zondag nacht dit automatisch aangepast. Bij veel mensen schijnt het echter niet allemaal vanzelf te gaan. Ook heeft @home liggen prutsen want mijn buurman kreeg ook geen verbinding. Deze heeft alleen zijn PC eraan hangen en bij het bekijken van de netwerkgegevens bleek het Subnet en Gateway verkeerd om te staan. Vandaag werkte daar ook de PC weer (zonder te bellen). Peter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen