Ga naar inhoud

Zonnet lite en router (modem)


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor mijn vader heb ik ruim een jaar geleden een zonnet-lite abonnement afgesloten. Daar zat toe een usb modem bij. Alles werkt prima, maar nu wil ik een tweede pc gaan aansluiten. Ik weet dat er routers zijn die usb-modems ondersteunen, maar welke werken met zonnet-lite? Zijn er ook alternatieve router/modems die ik kan gebruiken met zonnet-lite i.p.v. het usb modem? Obiwan
Link naar reactie
[quote:c82821fc9f="Obiwan_kenobi"]De enige router die gescjikt is voor een analoge lijn is niet geschikt voor USB.[/quote:c82821fc9f] Uhh, dan heb je een combinatie tussen een modem en router, die kan je dus wel gebruiken voor de duidelijkheid: telefoonlijn-->USB-modem<--->router<--->computers of het een analoge of ISDNlijn is maakt dus niet uit- behalve als je dit doet: telefoonlijn-->modem+router-in-een<---->computers handig trouwens dat we een obiwankenobi hebben en een obiwan_kenobi? :X ik hoop dat je dit nog snapt ;)
Link naar reactie
Dank voor jullie reacties. Ik begrijp welke combinaties mogelijk zijn,. Ik begrijp nog steeds niet welke mogelijkheden ik heb met het zonnet-lite abonnement. 1. Kan ik de usb modem er uit doen en elke willekeurige ethernet router/modem nemen? 2. Welke routers zijn er waar ik het usb-modem op aan kan sluiten en die werken met zonnet-lite Obiwan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...