Ga naar inhoud

Meerdere downloads tegelijk in IE


anoniem

Aanbevolen berichten

Zet het volgende in een txt bestandje en sla het op met een .reg extentie. Bijvoorbeeld tweak.reg [i:7c350dcec3]Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings] "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000000a "MaxConnectionsPerServer"=dword:0000000a[/i:7c350dcec3] Open het bestandje en bevestig dat je wijzigingen in het register wilt aanbrengen. Maximaal aantal downloads tegelijk is nu 10. :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Een download manager, maakt meerdere verbindingen met een bestand. Vaak word upload snelheid verdeeld over de gebruikers die gelijktijdig downloaden. Door meerdere verbindingen te maken, denkt de server vaak met meerdere gebruikers te maken te hebben. Hierdoor zou je sneller kunnen downloaden (niet sneller dan je eigenlijke verbinding hoor en ook niet sneller dan de max snelheid van de server) De nieuwere servers, kunnen hiertegen afgeschermd zijn. Waardoor er bijvoorbeeld maar 1 of 2 verbindingen gemaakt kunnen worden.
Link naar reactie
[quote:282fb338e8][HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings] [/quote:282fb338e8] Ik heb op een XP pro machine deze sleutel niet. Windows kan ik nog vinden, maar CurrentVersion niet meer. Ik denk dat ik een domme vraag stel, en dit te maken heeft met het feit dat ik een beperkt gebruikersaccount heb, maar ik wil het graag zeker weten... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...