Ga naar inhoud

usenetserver.com


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik deze newsserver en het binnen halen van binaries is geen probleem hoor met programma's zoals newsbinpro of newsleecher. Maar dat lijkt me ook wel logisch, waarom zou je anders een abbonement hierop nemen. Via internet explorer heb ik nog nooit gedaan, het zal ook wel voor geen meter werken. owja en me bevindingen: ja werkt als een trein, volle snelheid downloaden (is ook afhankelijk van hoe druk het is van het aantal mensen dat online is bij je provider), lange retentie en toegang tot zo goed als alle groepen.
Link naar reactie
Ha Robin. Ben ff benieuwd naar je abbo. Mag je echt onbeperkt downloaden voor een vast bedrag per maand? Hoeveel simultane connecties heb je tijdens een d/l sessie? Ben zo'n 2 jaar bij Newscene.com geweest. prima connectie en retentietijd maar 't blijkt dat ze aardig wat meer dollars vragen dan Usenetserver. Wat zijn de instellingen in m'n nieuwslezer voor deze server? Mvg, Mariëtte
Link naar reactie
Hoi Mariëtte, Ik heb een abbo van €14.95 per maand en daarbij kan je echt onbeperkt downloaden. Ik heb 6 lijntjes waarmee ik kan downloaden. Het instellen is erg simpel bij het download programma wat ik gebruik. Ik hoef alleen de 2 server adressen in te voeren. Die prijzen van die andere nieuwsserver zijn trouwens erg hoog zeg!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...