Ga naar inhoud

IE6 doet raar


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik op een link klik bijv. deze: [url]www.startpagina.nl[/url] dan opent Internet Explorer maar gaat helemaal niet naar die link toe dus bij adres: staat er nix normaal zou er dan "www.startpagina.nl" staan en soms kan ik ook geen [i:77bda5fa83](ik noem maar wat)[/i:77bda5fa83] plaatjes kijken op internet door deze irritante probleem :( weet iemand hoe dit komt? alvast bedankt :wink:
Link naar reactie
[code:1:7fdbe1f4e3]Oplossing Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer: 1. Sluit alle geopende programma's af. 2. Klik op Start en klik op Uitvoeren. 3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK. 4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stap 2 tot en met 4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder): • Shdocvw.dll • Msjava.dll • Actxprxy.dll • Oleaut32.dll • Mshtml.dll • Browseui.dll • Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)[/code:1:7fdbe1f4e3] [url=http://support.microsoft.com/?kbid=281679]bron[/url] :wink: spijt me van de kruispost" :oops: :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...