Ga naar inhoud

internet explorer, wit scherm helemaal niks


Aanbevolen berichten

Vraag, Heb thuis adsl met 4 poorts router, mijn ouders draaien erop en ik zelf boven, ik heb gewoon verbinding, onder (andere computer) draait ook alles goed, (msn, kazaa, i.e.) bij mij boven, draait msn, kazaa, goed, maar i.e. wil geen paginas openen... Ik kreeg gewoon een wit scherm, verder geen mededeling of wat dan ook.. Iemand enig idee, het is gekomen na het instaleren van anti spyware software...(op advies van hetnet) Ik heb alle anti virus programma's al verwijderd, en dan gereboot, toen weer geprobeerd, nog niks toen. Firrewall uit, nog niks. Iemand een idee? Edit: heb ook alle instelilng gecontroleerd, moet als het goed is kloppen, hij krijgt auto een IP adres toegewezen, en "nooit een verbinding maken" staat aangevinkt. Heb ook het geprobeerd via IP een site te bezoeken, dus niet goolge.nl maar http://216.239.59.147. mocht dat wel werken zou ik dus volgens de geleerden een probleem met mijn dns hebben. ik kreeg hier ook geen gehoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...